رحمانی: با بعضی‌ها قهرمان جهان هم شوی لذتی ندارد

رحمانی: با بعضی‌ها قهرمان جهان هم شوی لذتی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره جنوبی ایرانی شاغل در لیگ سوئد همچنان پیگیر اخبار مربوط به فولاد خوزستان است و اتفاقات جدید این باشگاه را مثبت ارزیابی می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بختیار رحمانی که زمزمه‌هایی مبنی بر خداحافظی‌اش از فوتبال وجود داشت، با تصمیمی ناگهانی راهی لیگ سوئد و تیم دالکورد شد. او البته همچنان پیگیر فولاد است و قهرمانی این تیم را که با خوشحالی هواداران همراه شده، یک اتفاق مثبت می‌داند. 

بختیار رحمانی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به تغییرات صورت گرفته در این تیم می‌گوید: درحالی که امکان داشت تغییر تحولات مدیریتی در فولاد امسال باحواشی و مسائلی همراه شود اما خداراشکر با مدیریت جدید باشگاه و اعضای هیات مدیره محترم نگذاشتند این حواشی به باشگاه همیشه مدعی فولاد لطمه بزند. فولاد همیشه به قهرمانی عادت داشته و نتایج و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است و بازیکنان زیادی به تیم ملی معرفی کرده که این نشان دهنده ریشه و عقبه قابل احترام این باشگاه است. 

او درباره انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید فولاد گفت: به نظرم انتخاب عبدالله ویسی هم که خودشان پایه‌های حرفه ای مربیگری را در این تیم سپری کرده و همراه شدن این اتفاق با قهرمانی فولاد خوزستان هیچ وقت از خاطره هواداران خوزستانی پاک نمی‌شود. 

هافبک سابق فولاد و استقلال درباره انتقاداتی که به وی در برخی رسانه‌ها درباره اینکه انتقاداتش به دلیل این است تا فرصتی برای حضور دوباره در این تیم به دست بیاورد گفت: این برنامه‌ای که دوستان در آن به کنایه درباره من حرف می‌زنند و هر چه دل‌شان می‌خواهد به زبان می‌آورند. من هیچ وقت درباره آنها حرف نخواهم زد اما کاش این حق را می‌دادند که لااقل به کسی که حمله می‌کنند فرصت دفاع هم داشته باشد. یادتان نرود قبل از این که خود شما و امثال شما به باشگاه بزرگ فولاد بیایید کجا بودید و چطور به فولاد آمدید. این را هم خطاب به دوستان عزیزم می‌گویم؛ اگر اینطور باشد که هر وقت دوست داشتید برای هر کسی برنامه بگذارید یک وقت هم در اختیار دیگران قرار بدهید تا بیایند حرف بزنند. البته که حرف برای گفتن زیاد است.

وی ادامه داد: چطور می‌شود حتی نگذارید کسی از خودش دفاع کند؟ واقعا بجز تاسف چیزی برای گفتن نمی‌ماند. از هواداران عزیز فولاد خواهش می‌کنم که گول این‌عوام فریبی‌ها را نخورند. این دوستان عاشق قشنگ صحبت کردن هستند. می‌توانم چند پیشکسوت و کسانی که سال‌ها برای فولاد زحمت کشیدند را بیاورم تا مردم و هواداران ببینید چقدر همین آقایان در این ۲ یا ۳ سال گذشته به آنها بی احترامی کردند.

بختیار رحمانی در ادامه انتقاداتش به این موضوع گفت: دلیل این همه منت و مصاحبه را از سوی برخی دوستان را نمی‌فهمم. ما هم با هزینه‌های خیلی کمتر و امکانات خیلی کمتر فولاد را قهرمان لیگ برتر ایران کردیم این همه ادعا نداشتیم و منت هم نگذاشتیم؛ هرچه بود وظیفه بود اما با بعضی آدم‌ها قهرمان جهان هم شوی هیچ لذتی ندارد. از هواداران عزیز فولاد خواهش می‌کنم که از مدیریتی که سالم انتخاب شده و آقای ویسی به عنوان سرمربی تیم حمایت کنید.

7474