دلیل جدایی ستاره منچسترسیتی از نامزدش: تفاوت سبک زندگی

دلیل جدایی ستاره منچسترسیتی از نامزدش: تفاوت سبک زندگی

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاز مدافع منچسترسیتی از نامزدش "آپریل ایوی" خواننده پاپ پس از سه سال جدا شده است چرا که به نظر می رسد سبک زندگی این دو تفاوت های زیادی با هم داشته است.

به گزارش فوتبالی، مدافع تیم ملی پرتغال همه عکس های مشترکش با نامزدش را از صفحه اینستاگرامش پاک کرده هر چند که هنوز این خواننده این کار را نکرده است. نشریه پرتغالی "فلش" گزارش داده است که بازیکن سابق بنفیکا ترجیح می دهد که در شبکه های اجتماعی آرام و بی حاشیه باشد در حالی که ایوی همه جزئیات زندگی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند و یکی از دلایل جدی اختلافاتشان نیز همین مسئله بوده است.  در حقیقت مدافع پرتغالی به سبک زندگی بی حاشیه علاقه دارد در حالی که خواننده پاپ ترجیح می دهد که برونگراتر باشد و در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای داشته باشد. 

منبعی نزدیک به این زوج گفته است که آنها در ماه ژولای از هم جدا شدند یعنی در پایان دوره تعطیلاتی که با هم در یونان داشتند. دیاز و  ایوی در پایان سال 2018 با هم آشنا شدند و در زمان انتقال ستاره پرتغالی به منچسترسیتی با هم به شهر منچستر نقل مکان کردند. 

آپریل ایوی با نام واقعی "ماریانا گونچالوس" یک خواننده و ترانه سرای پرتغالی است که  در روز دهم ژولای 1999 در لندن متولد شده است.  او ترانه "اوکی باش" را در سال 2016 منتشر کرد که این ترانه به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و باعث شهرتش شد.

4125