والی: با تمام وجود راهی آسیا می‌شویم

والی: با تمام وجود راهی آسیا می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنانی که از ما جدا شدند کلیدی بودند و همین کارمان را سخت‌تر می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ایوب والی پس از دیدار مقابل گل‌گهر در مورد شرایط فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ یک اردوی 10 روزه در کردان داشتیم الان در اردوی دوم هستیم بازیکنان مصدوم و خارجی‌ها  اضافه می‌شوند. فاصله استراحت ما به خاطر جام حذفی کم بود. به خاطر پنجره بسته نتوانستیم بازیکن بگیریم. 5-6 نفر هم از ما جدا شدند و همین کار را سخت می‌کند. 

وی افزود: امروز جدی‌ترین بازی دوستانه را انجام دادیم که سخت بود. بازیکنان رفته رفته آماده می‌شوند تا راهی مسابقات فصل جدید شویم. 

والی در مورد کار با عبدالله ویسی عنوان کرد: جا دارد از کادر فنی سال گذشته تشکر کنم که زحمات زیادی برای ما کشیدند. ویسی سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد. همچنین گرشاسبی تجربه بالایی در مدیریت دارد. امسال کار خیلی سختی داریم. بازیکنانی که از ما جدا شدند کلیدی بودند و همین کارمان را سخت‌تر می‌کند. تیم‌ها به چشم دیگری ما را نگاه می‌کنند و هواداران انتظارشان بالا است. با این حال با تمام وجود راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم و هرچه داریم می‌گذاریم تا دل مردم شاد شود.

۴۱۵۴