صادقی: زحمت زیادی مقابل پرسپولیس کشیدیم/ امیدوارم در ادامه بهتر از این باشیم

صادقی: زحمت زیادی مقابل پرسپولیس کشیدیم/ امیدوارم در ادامه بهتر از این باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- اکبر صادقی می‌گوید که باوجود حضور بازیکنان کم تجربه، نساجی نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اکبر صادقی درباره باخت نساجی مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس یک تیم خیلی بزرگ است و پنج دوره متوالی قهرمان ایران شده و دوره های متوالی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و هر سال هم برای صعود به فینال تلاش می‌کند. تیم خیلی خوب و باشگاه بزرگی هستند، بازیکنان بزرگ و کادرفنی خوب و باهوشی دارند.

وی افزود: بازی با پرسپولیس یک بازی سخت بود و ما بازیکنان جوانی داشتیم که برای اولین بار ورزشگاه آزادی را می‌دیدند و در ترکیب ما فیکس بودند. بچه ها بازی خیلی خوبی انجام دادند و همه زحمت کشیدند. در ضربات آخر کم دقت بودیم و اگر تجربه بازیکنانمان بیشتر بود، می‌توانستیم از این بازی با امتیار خارج بشویم ولی در نهایت پرسپولیس بود که بازی را برد. به آنها تبریک می‌گویم و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

صادقی در خصوص عملکرد خودش در لیگ جدید عنوان کرد: لیگ تازه شروع شده و تیم ها هنوز جا نیفتاده‌اند. تیم ما هم بد نیست و بازیکنان خوبی داریم و همه تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و من هم تا آنجا بتوانم در خدمت تیم باشم و خواسته های سرمربی تیم را اجرا کنم. امیدارم بتوانیم در ادامه راه بهتر از این باشیم.

بازیکن با تجربه نساجی درباره وضعیت این تیم گفت: سعی کردیم شرایط تیم نسبت به سال گذشته تغییر کند و از امسال دنبال این هستیم که جزو رتبه های بالای جدول باشیم. آقای ساکت الهامی تیم خیلی خوبی جمع کردند و مجموعه فنی و تیم مدیریتی خوبی داریم و می‌جنگیم.

او با اشاره به بازی هفته آینده نساجی مقابل گل‌گهر اضافه کرد: قرعه ای که به ما خورد، قرعه سختی بود و الان دو بازی پشت سر هم در خارج از خانه و با تیم های بزرگ بازی داریم و این موضوع کار ما را سخت کرده اما ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. تیم گل گهر هم تیم خیلی خوبی است. سال گذشته هفته آخر با ما بازی داشتند و برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدند و تیم ما برای سقوط نکردن می‌جنگید، نتیجه ۲-۲ را به دست آوردیم و حتی ۲-۰ هم جلو بودیم ولی امسال تیم ها تازه شروع کرده‌اند و تیم ما هم تیم خیلی خوبی است و همه تلاشمان را می‌کنیم که از این بازی سه امتیاز بگیریم.

صادقی درباره کادرفنی نساجی و ساکت الهامی اظهار داشت: از نیم فصل دوم سال گذشته که آقای ساکت الهامی به تیم ما اضافه شدند، تیم بسیار روند رو به رشدی پیدا کرد و این چیزی جز توانمندی های ایشان نیست و ایشان و کادرفنی تیم و همچنین کادر مدیریتی باشگاه که در راس آن آقای حدادی هستند بسیار تلاش می‌کنند که انشاالله بتوانند نساجی را به جایگاه واقعی خود برسانند.

هافبک تیم نساجی در پایان با اشاره به وضعیت نساجی در فصل گذشته اظهار داشت: سال قبل تجربه خیلی خوبی برای باشگاه نساجی بود و مدیران باشگاه درس خیلی بزرگی از سال گذشته گرفتند. امسال با توجه به تیم آقای الهامی و دستیارانشان و آقای حدادیان که نظرشان این بوده که تیم بهترین نتایج را بگیرد و از لحاظ امکاناتی و سخت افزاری و نرم افزاری تیم را بسیار تجهیز کرده‌اند و همه تلاش می‌کنند. من فکر نمی‌کنم نتایجی که امسال می‌گیریم با سال قبل قابل مقایسه باشد و انشاالله بتوانیم امسال نساجی واقعی را می‌بینید و انشالله بتوانیم با نتایجی که می‌گیریم و جایگاه واقعی نساجی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

6641