کریستیانو رونالدو همچنان یک فرازمینی است؟

کریستیانو رونالدو همچنان یک فرازمینی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئی ساها بازیکن اسبق منچستریونایتد در مراسمی در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کرد و به تمجید از ستاره پرتغالی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ساها در مورد عملکرد رونالدو در شروع دوره دومش در منچستریونایتد گفت:" سولشر باید از بازگشت رونالدو خیلی خوشحال باشد چرا که او یک فرازمینی است. می تواند در هر تیم و هر لیگی بازی کند و همیشه گل می زند. هیچ کس از نظر تعهد و فداکاری با او برابری نمی کند و اگر بازیکنی در دنیا باشد که تاثیر مستقیم روی بازی تیمش داشت هباشد آن کریستیانو رونالدو است.  وقتی با هم در یونایتد بازی می کردیم، رابطه آسانی با او داشتم چرا که هر دو بسیار سختکوش بودیم. اگر او را به عنوان هم تیمی دوست نداشته باشی به این معنی است که سختکوش نیستی. خیلی ساده است. دفاع کردن مقابلش غیرممکن است. تا پایان 90 دقیقه حس می کند که می تواند بیشتر گل بزند و اگر بتواند در یک بازی پنج گل بزند، حتما این کار را می کند. او یک ربات است."

کریستیانو رونالدو با گلهایش در شروع فصل توانسته صندلی سولشر را فعلا حفظ کند. در حقیقت آخرین نمایش درخشان رونالدو در دبل مقابل آتالانتا بود که با گلهایش جلوی شکست را گرفت و باعث شد تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد.

4125