رکورد جالب مهاجم کهنه کار در روز طلسم شکنی تیم تازه وارد

رکورد جالب مهاجم کهنه کار در روز طلسم شکنی تیم تازه وارد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم کهنه کار فوتبال ایران با گلی که روز گذشته زد نه تنها رکورد جالبی به نام خود ثبت کرد، بلکه طلسم یک تیم تازه وارد به لیگ برتر را هم شکست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال شهرخودرو و هوادار در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر روز گذشته در تهران به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم هوادار به پایان رسید.
هوادار که با هدایت رضا عنایتی بهترین گلزن همه ادوار لیگ برتر وارد مسابقات لیگ برتر شده است، در ۳ هفته ابتدایی این مسابقات موفق به گلزنی نشده و محمد قاضی مهاجمی که در سن ۳۶ سالگی همچنان خوش می‌درخشد، در دقیقه ۹ این دیدار گلزنی کرد تا طلسم تیم هوادار پس از ۲۷۹ دقیقه با این گل شکسته شده و تیم هوادار به نخستین گل خود در تاریخ رقابتهای لیگ برتر دست یابد. شاگردان رضا عنایتی با این نتیجه ۳ امتیازی شدند و تا رده دوازدهم جدول صعود کردند.

هوادار یازدهمین تیم لیگ برتری است که محمد قاضی با پیراهن آن تیم موفق به گلزنی شد تا وی از این حیث هم به رکورد شخصی جالبی برسد. قاضی پیش از این برای تیم های فولاد خوزستان، ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال، صبای قم، نفت تهران، شهر خودرو، پیکان، نساجی و مس رفسنجان هم گلزنی کرده بود.

6641