بن‌بست در مذاکره و احتمال خروج رایگان هافبک آفریقایی میلان در تابستان

بن‌بست در مذاکره و احتمال خروج رایگان هافبک آفریقایی میلان در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - از اطراف روسونری خبر می رسد که یک بازیکن این تیم احتمالاً در ژانویه از جمع شاگردان پیولی خارج شده و همچنین مشکلاتی در مذاکرات تمدید قرارداد هافبک آفریقایی این تیم پدید آمده که باعث قوی شدن احتمال جدایی او در تابستان آینده می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپورت مدیا ست، مدیریت باشگاه میلان و کادر فنی این تیم به هیچ وجه از عملکرد فوده بالو توره که به عنوان ذخیره‌ی تئو هرناندز فرانسوی خریداری شد، راضی نمی باشند. این ملی پوش سنگالی به ارزش چهار میلیون یورو از موناکو به میلان منتقل شد اما تا این لحظه در بازی هایی که برای روسونری به میدان رفته، عملکردی ضعیف داشته است. بنابراین میلان در اندیشه قرض دادن این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است تا گزینه‌ی دیگری برای این منظور جذب کند.

از سوی دیگر، این رسانه ایتالیایی چنین عنوان می کند که مذاکرات پائولو مالدینی با مدیر برنامه های فرانک کسیه برای تمدید قرارداد، به بن بست رسیده است و این ملی پوش ساحل عاجی به احتمال فراوان در تابستان به صورت رایگان از روسونری جدا خواهد شد.

از تیم هایی چون یوونتوس ایتالیا، تاتنهام انگلستان و پاریسن ژرمن فرانسه به عنوان مقاصد احتمالی فرانک کسیه بعد از جدایی از میلان نام برده می شود.

9404