آغاز فعالیت مونیخی‌ها برای صید 2 شاه‌ماهی آلمانی بوندسلیگا

آغاز فعالیت مونیخی‌ها برای صید 2 شاه‌ماهی آلمانی بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه سرشناس، پر طرفدار و پر افتخار بایرن مونیخ آلمان خبر می رسد که مدیران این باشگاه مونیخی بنا به درخواست کادر فنی این تیم، فعالیت های خود را برای نهایی کردن پروژه های خرید بازیکن در بازار نقل و انتقالاتی ژانویه و تابستان پیش رو آغاز کرده و در این راستا، دو جوان ملی پوش ژرمن ها را مد نظر قرار داده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ آلمان، گفته می شود بایرن مونیخ تلاش های خود را برای جذب دو ستاره جوان ملی پوش آغاز کرده است. با توجه به جدایی قریب الوقوع کینگزلی کومان و کورنتین تولیسو و همچنین افزایش سن بازیکنان تهاجمی باواریایی ها نظیر توماس مولر و روبرت لواندوفسکی، سران مونیخی ها به دنبال جذب ستاره های نوظهور آلمانی هستند.

در کنار کریم آدیمی، بازیکن تیم سالزبورگ اتریش که البته به نظر می رسد بخت بروسیا دورتموند برای جذب او بیشتر باشد، فلوریان ویرتس و ریدل باکو نیز مد نظر باواریایی ها قرار دارند. این دو بازیکن جوان و ملی پوش، آمار مناسبی در باشگاه های خود دارند. ریدل باکو با بیست و سه سال سن، در شانزده مسابقه از رقابت های فصل جاری با پیراهن باشگاه وولفسبورگ آلمان موفق شده که چهار گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم خود لقب بگیرد.

در طرف دیگر ماجرا، فلوریان ویرتس، ستاره جوان و هجده ساله‌ی باشگاه بایر لورکوزن آلمان نیز در چهارده دیدار از سلسله رقابت های فصل جاری مسابقات بوندسلیگا با پیراهن بایر لورکوزن، موفق به درخشش و تاثیرگذاری در تیم خود شده؛ به طوری که بررسی آمار این بازیکن در این تعداد مسابقه، حکایت از به ثمر رساندن هفت گل و ارسال هفت پاس گل برای سایر بازیکنان بایر لورکوزن داشته است.

به ادعای خبرنگار نشریه بیلد، تلاش های بایرن مونیخ برای جذب این دو بازیکن آغاز شده و مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به دنبال قطعی کردن جذب این دو بازیکن آینده دار و با استعداد برای سال های آتی و ساختن سرنوشت باشگاه مونیخی است.

9404