محمدی‌مهر: هنوز این پتانسیل را داریم که بهتر و قوی‌تر شویم/ خوشحالم که مس رفسنجان را انتخاب کردم

محمدی‌مهر: هنوز این پتانسیل را داریم که بهتر و قوی‌تر شویم/ خوشحالم که مس رفسنجان را انتخاب کردم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد آنها این پتانسیل را دارند که در آینده تبدیل به تیم قوی‌تری شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرشاد محمدی‌مهر درباره شرایط مس رفسنجان و کسب سه برد پیاپی گفت: ما لیگ را خوب شروع نکردیم و امتیازهایی از دست دادیم که برای خودمان هم غافلگیرکننده بود، ولی هر چه گذشت تیم هماهنگ‌تر شد و به شرایط موردنظر محمد ربیعی رسیدیم. البته معتقدم مس رفسنجان این پتانسیل را دارد که تبدیل به تیمی بهتر و قوی‌تر شود و قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مس می‌تواند در بین مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: ما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و از همه مهمتر اینکه فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در پایان فصل رتبه‌ای به دست بیاوریم که باعث خوشحالی هواداران تیم مس و مردم رفسنجان شود.

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان با ابراز رضایت از انتخاب این تیم خاطر نشان کرد: من از این انتخاب خیلی خوشحالم. قبل از شروع فصل با صحبت‌هایی که با محمد ربیعی انجام دادم در نهایت تصمیم گرفتم به مس بیایم و از این انتخاب راضی هستم.

محمدی‌مهر در مورد بازی بعدی تیمش با تراکتور اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم که این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم. تراکتور هم تیم خوبی است و بازی آسانی نداریم، ولی هدف ما فقط گرفتن سه امتیاز است.

6641