خادم‌پور: بازیکن ذوب‌آهن توپ را با دست زد اما خورشیدی پنالتی نگرفت/ برای تمرین مدام در رفت و آمدیم

خادم‌پور: بازیکن ذوب‌آهن توپ را با دست زد اما خورشیدی پنالتی نگرفت/ برای تمرین مدام در رفت و آمدیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به خاطر نبود زمین تمرین مدام در رفت وآمد هستیم و این برای یک تیم لیگ برتری اصلا خوب نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سینا خادم‌پور در خصوص تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌اهن اظهار داشت: قصد ندارم یک طرفه صحبت کنم ولی واقعا در یکی دوبازی از داوری ضربه خوردیم. این به کنار، دیروز هم مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی انجام دادیم اما اشکان خورشیدی یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفت. دراین صحنه بازیکن ذوب‌آهن توپ را با دست زد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

وی افزود: در نیمه اول توپ و مالکیت دست ما بود و یک بر صفر پیش افتادیم. در نیمه دوم هم مالکیت با ما بود و آمار تعداد پاس‌ها این را نشان می‌دهد. چند موقعیت خوب داشتیم اما متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد. یک بار هم به تیر زدیم. برای تیم ذوب آهن احترام قائلم و آن‌‌ها عملکرد خوبی داشتند اما اگر پنالتی برای ما گرفته‌ می‌شد می‌توانستیم به گل دوم برسیم و برنده باشیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط این تیم گفت: تیم واقعا خوبی داریم. در اراک مقابل آلومینیومی که صدر جدول بود، یک بر صفر پیش افتادیم و می‌توانستیم برنده شویم اما داور یک پنالتی مسخره گرفت. در آن صحنه بازیکن بازیکن ما توپ و بازیکن حریف را بیرون محطه جریمه زد. در بازی با مس رفسنجان هم یک پنالتی برای ما در زمین خودمان نگرفتند. این‌ها همه امتیاز است. 

خادم‌پور تصریح کرد: ما واقعا از داوری‌ها ضربه خوردیم. اگر VAR‌بیاید واقعا کمک می‌کند. می‌گویند 5 درصد قراردادها به سازمان لیگ می‌رسد، پس این پول‌ها کجا هزینه می‌شوند؟ با اینحال این بازی‌ها گذشته و نتیجه دیگر بر نمی‌گردد. باید تلاش کنیم که دربازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم. این هفته بازی سختی با تراکتور داریم اما به امیدخدا به تبریز می‌رویم که با دست پر برگردیم.

وی در مورد اینکه 30درصد قرارداد بازیکنان نفت مسجدسلیمان پرداخت شده و آیا هنوز مشکلی هست که تیم را اذیت کند، گفت: با پیگیری شدید فراز کمالوند این پول پرداخت شد و ما واقعا از او ممنون هستیم. باشگاه هم قول داده 10درصد دیگر برای برد بعدی پرداخت کند. در حال حاضر تنها مشکلی که داریم زمین تمرین است. استادیوم شهید بهنام محمدی چمن خوبی دارد اما اگر بخواهیم مدام در آنجا تمرین کنیم چمن آسیب می‌بیند. به همین خاطر برای انجام تمرینات باید به اهواز برویم. مدام در رفت و آمدیم و این اصلا برای یک تیم لیگ برتری خوب نیست.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد صحبت‌های حمید عبداللهی (مربی تیم) که گفته بود در ورزشگاه خانگی پشت دروازه تمرین می‌کنند، گفت: واقعا همینطور است. این شهر، مردم خونگرم و استادیوم خوبی دارد اما نبود زمین تمرین برای ما یک مشکل اساسی است و امیدوارم به زودی برطرف شود.

6641