اخراج احمقانه مهاجم مکزیکی مقابل منچسترسیتی در عرض 48 ثانیه

اخراج احمقانه مهاجم مکزیکی مقابل منچسترسیتی در عرض 48 ثانیه

پایگاه خبری فوتبالی - رائول خیمنز مهاجم مکزیکی ولورهمپتون یکی از احمقانه ترین کارت قرمزهای ممکن را در بازی مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن مکزیکی برای اولین بار در لیگ انگلیس اخراج شد آن هم در حالی که در عرض 48 ثانیه دو بار کارت زرد گرفت و اخراج شد. کارت زرد اول خیمنز به علت خطا روی رودری در میانه زمین بود و بعد از ان خیمنز دومین کارت زردش را در وقت اضافه نیمه اول به علت ممانعت از کاشته زدن منچسترسیتی دریافت کرد.

خیمنز توسط داور کارت قرمز دریافت کرد که قدم زنان از زمین خارج شد که در زمان خروج با خشم، دستکش هایش را به زمین کوبید و بعد از آن هواداران ولورهمپتون که به منچستر سفر کرده بودند را تشویق کرد و برایشان دست تکان داد.

برخورد روبن نوس و مکس کیلمن باعث شد تا وقت اضافه نیمه اول بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون به شدت طولانی باشد و هفت دقیقه طول بکشد. در هر صورت به نظر می رسد که حرکت احمقانه خیمنز به شدت سرمربی ولورهمپتون را عصبانی کرده باشد چرا که در نیمه دوم باید با نقشه ای متفاوت تیمش را می چید و کل ایده هایش برآشفته می شد.  خیمنز در این فصل 15 بازی در ولورهمپتون داشته که سه گل به ثمر رسانده است.

4125