وایرال شدن دفع توپ قهرمانانه مهاجم سابق لیورپول روی خط دروازه

وایرال شدن دفع توپ قهرمانانه مهاجم سابق لیورپول روی خط دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - اندری کارول مهاجم سابق لیورپول در مسیر احیای دوران فوتبالش در تیم ردینگ در لیگ دسته دو انگلیس قرار دارد که به نظر می رسد که محبوبیت زیادی میان هوادارانش دارد.

به گزارش فوتبالی، کارول 32 ساله در بازی شب گذشته ردینگ مقابل وست برومویچ در یکی از صحنه ها توپ را از روی خط دروازه به شکل قهرمانانه ای دفع کرد تا جلوی گل خوردن تیمش را بگیرد. البته وست برومویچ در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد اما دفاع جانانه و تعصبی کارول باعث شد تا مورد تشویق و تحسین هواداران ردینگ قرار بگیرد.

کارول ماه گذشته به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد راهی ردینگ شد که در پنج بازی در لیگ دسته دو انگلیس دو گل به ثمر رسانده است. گلهایش هم کلیدی بودند چرا که به برد خارج از خانه مقابل سوانزی و تساوی خانگی مقابل هال سیتی کمک کردند. 

کارول با دستمزدی اندک و درامد هفتگی هزار پوند راهی ردینگ شده و به نظر می رسد که تنها هدفش از حضور در این تیم احیای دوران فوتبالش است و به فکر مسائل مالی نیست که به نظر می رسد که در مسیر درستی حرکت می کند و با ادامه این روند می تواند به سالهای اوجش برگردد و بتواند دوران فوتبالش را با خاطره خوشی به ثبت برساند. این بازیکن به علت حجم بالای مصدومیت هایش هرگز نتوانست انتظارات را برآورده سازد.

4125