ادامه بحران در ذوب آهن؛ پنجمین باخت تارتار!

ادامه بحران در ذوب آهن؛ پنجمین باخت تارتار!

پایگاه خبری فوتبالی- ذوب آهن زیر نظر مهدی تارتار در لیگ بیست و یکم پنجمین شکست خود را مقابل تیم رضا عنایتی تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ذوب آهن در دو فصل گذشته شرایط بسیار سختی را تجربه کرده است. این تیم در لیگ برتر نوزدهم در رده دوازدهم و در لیگ بیستم در جایگاه چهاردهم فصل را به پایان رساند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در لیگ ماند.

مدیران این باشگاه با انتخاب تارتار سعی کردند در لیگ بیست و یکم به روزهای خوب و آرمانی بازگردند اما روند پر نوسان ذوب آهن زیر نظر تارتار و همچنین حواشی ابتدای فصل با کنار گذاشتن قاسم حدادی فر کاپیتان با تجربه این تیم و جدایی بازیکنان تاثیر گذار فصل گذشته این تیم همچون فرشاد محمدی مهر و در لیست قرار ندادن بازیکن کلیدی فصل گذشته این تیم یعنی میلاد جهانی در سه بازی و عدم استفاده از دیگر بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته ذوب آهن مثل محمد سلطانی مهر موجی از نگرانی را در میان هواداران اصفهانی این تیم به وجود آورده است و به نظر می رسد تارتار به بازیکنانی که خودش جذب کرده اعتقاد بیشتری دارد.

ذوب آهن امشب در اصفهان برابر تیم تازه لیگ برتری شده هوادار با شکست یک-صفر زمین مسابقه را ترک کرد تا با یازده امتیاز از 10 بازی در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم تارتار آخرین بار در هفته پنجم برابر تیم شهرخودرو قعر نشین جدول رده بندی به پیروزی 2-1 رسیده است و بعد از آن در 5 بازی برابر فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان و هوادار  آمار سه شکست و دو تساوی را به ثبت رسانده و از 15 امتیاز ممکن فقط 2 امتیاز کسب کرده است.

ذوب آهن این فصل در 10 بازی 3 پیروزی،2تساوی و 5 شکست را تجربه کرده است و باید دید تا پایان نیم فصل اول، این تیم در چه رده ای می ایستد.

9697