بعد از 3 ماه می‌خواستم از آرسنال فرار کنم

بعد از 3 ماه می‌خواستم از آرسنال فرار کنم

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیان وینگر برزیلی سابق چلسی عنوان کرد که لحظات خوبی را در باشگاه آرسنال سپری نکرده است و تنها پس از 3 ماه حضور در شمال لندن، خواستار خروج از این باشگاه شد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2020 فرانک لمپارد سرمربی وقت چلسی تلاش زیادی برای تمدید قرارداد ویلیان انجام داد، اما این هافبک سی و سه ساله در نهایت به صورت رایگان با قراردادی 3 ساله آرسنال پیوست. ویلیان نتوانست عملکرد خوبی در لباس قرمزهای لندن داشته باشد و در آگوست گذشته با توافقی دو طرفه از توپچی‌ها جدا شد و پس از بخشیدن مبلغ قراردادش، به کورینتیناس پیوست. 

به نقل از سایت گل، ویلیان در گفت و گویی با ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد، راجع به سال‌های حضورش در آرسنال گفت: "خوشحال نبودم و این دلیل عملکرد بد من بود. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، اما خوشحال نبودم. از لحظه ورودم به آرسنال احساس خوبی داشتم و می‌خواستم با این باشگاه خودم را وفق بدهم. بعد از گذشت سه ماه به ایجنتم گفتم "خواهش می‌کنم من می‌خواهم بروم." نمی‌خواهم راجع به آرسنال حرف بدی بزنم، زیرا باشگاه بزرگ با تاریخی باشکوه در فوتبال است. فقط داستان من خوب تموم نشد و البته من سخت‌ترین لحظات دوران فوتبالی‌ام را گذراندم." 

4416