سوژه روز؛ گوچی بدون مشتری در ایران

سوژه روز؛ گوچی بدون مشتری در ایران

پایگاه خبری فوتبالی- این یک واقعیت تلخ برای طرفداران رضا قوچان‌نژاد است که بازیکن محبوبشان هیچ مشتری‌ای در لیگ برتر ندارد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق تیم ملی که روزگاری تیمهای لیگ برتری برای جذب او سر و دست می‌شکستند، حالا و در شرایطی که خودش برای حضور در فوتبال ایران چراغ سبز نشان داده، متوجه شده که هیچکدام از تیمهای لیگ برتری – حداقل تیمهای سرشناس و مدعی – برنامه‌ای برای جذب او ندارند.

بعد از آنکه مربی پرسپولیس و سرمربی فولاد اعلام کردند رضا گوچی جزو بازیکنان مورد نظر آنها در نقل و انتقالات زمستانی نیست، از تراکتور به عنوان تنها مقصد مهاجم سابق زووله نام برده شد منتهی مدیرعامل باشگاه تراکتور دیروز آب پاکی را روی مشتاقان حضور قوچان‌نژاد در تبریز ریخت و گفت: این بازیکن از نظر رزومه کاری قابل احترام است. فیلم بازی‌های او را در اختیار آقای سولدو قرار دادیم و سرمربی تیم به من اعلام کرد که ملاک اصلی‌اش، وضعیت بازیکن در دو فصل اخیر است و باتوجه به پایین بودن آمار قوچان‌نژاد در دو فصل اخیر، نظر سرمربی تیم در خصوص او مثبت نبود. به همین دلیل از جذب این بازیکن منصرف شدیم.

توضیح فوتبالی: رضا گوچی فصل قبل در 23 مسابقه فقط 6 گل به ثمر رساند و دو فصل قبل هم در 19 بازی 8 گل زد و این آمار از دید سرمربی تراکتور آمار خوبی نبوده تا تراکتور هم قید این بازیکن را بزند.

1984