آریاکیا: تساوی برای استقلال شیرین بود، نه ما/ دانشگر باید اخراج می‌شد

آریاکیا: تساوی برای استقلال شیرین بود، نه ما/ دانشگر باید اخراج می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید که در بازی با استقلال تیم برتر میدان بودند و تساوی برای آبی‌پوشان شیرین بود.

به گزارش فوتبالی، پوریا آریاکیا پس از تساوی یک - یک آلومینیوم اراک مقابل استقلال گفت: تساوی برای ما شیرین نبود و به نظرم تیم برتر بودیم و موقعیتی به استقلال ندادیم. داور به اشتباه برای استقلال پنالتی گرفت. اتفاقی که باعث شد از لحاظ عصبی و تمرکز بچه‌های ما به هم بریزند.
وی با اشاره به توصیه رسول خطیبی برای صحبت نکردن در خصوص مسائل داوری گفت: سرمربی ما در این چندین هفته از بازیکنان خواستند که در خصوص داوری مصاحبه نکنند، چرا که داوران نیز اشتباه می‌کنند، اما در این چندین هفته از مسائل داوری ضرر کردیم. در بازی با گل‌گهر پنالتی صد در صد ما را نگرفتند و این بازی نیز مشخص نشد به چه دلیلی در دقیقه 15 برای استقلال پنالتی گرفت.

بازیکن آلومینیوم با تاکید بر اشتباه داور در اخراج نکردن مدافع استقلال، گفت: فکر می‌کنم آخر نیمه اول، دانشگر باید به دلیل خطا روی من کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد، چرا که او را رد کرده بودم و  در موقعیت ارسال داشتم. امروز در چند صحنه به خاطر مسائل داوری تمرکزمان به هم ریخت . اعتراض نکنیم این مشکلات پیش می‌آید و اعتراض کنیم نیز به برخی دوستان بر می‌خورد. آقای خطیبی در این چند هفته نیز از داوری‌ها حمایت کردند و به ما نیز گفتند که در خصوص داور صحبت نکنیم، اما یک جایی دیگر هر آدمی از کوره در می‌رود.

آریاکیا  در خصوص عملکرد خوب آلومینیوم در این فصل گفت: نسبت به ابتدای فصل سال گذشته خوب شروع کردیم، در حالی سال گذشته مسابقات را خوب شروع نکردیم. این فصل در همه بازی‌ها تیم برتر بودیم و اصلاً کم نیاوردیم. امروز نیز همه دیدند تیم برتر بودیم. تیمی که به استقلال صدرنشین موقعیت نمی‌دهد تیم قابل احترامی است و امروز مساوی برای ما شیرین نبود و برای استقلال شیرین بود.

وی در خصوص شرایط این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: هدف‌گذاری ما روی تک‌رقمی شدن است و بچه‌ها نیز به این باور رسیدند که می‌توانند در لیگ کار بزرگ انجام بدهند. تلاش خود را می‌کنم و دیگر هر چه قسمت باشد.

6641