روایت جدید از خشم استثنایی میلاد جهانی

روایت جدید از خشم استثنایی میلاد جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- مسعود ابراهیم زاده بازیکن تیم ذوب آهن ماجرای فریادهای میلاد جهانی را به شکلی جالب توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در بازی قبلی ذوب آهن مقابل فجر سپاسی، پس از اینکه میلاد جهانی موفق شد گل دوم را وارد دروازه این تیم شیرازی کند، خوشحالی پس از گل را به شکلی عجیب انجام داد و در حالی که کارگردان صورت او را نشان می‌داد، الفاظی را با خشم به زبان آورد که رضا خالقی فر جلوی زبانش را گرفت.

ابراهیم زاده هم‌تیمی جهانی در خصوص واقعیت این ماجرا می‌گوید: از این اتفاق هزار برداشت می‌کنند. یکی می‌گوید به سرمربی حرف زده، یکی می‌گوید به هوادار بوده و... اما واقعیت این است که چون فجر در آن دقایق به ما فشار می‌آورد، یکی از بچه‌ها گفته بود بازیکنان جلویی نمی‌دوند و پرس نمی‌کنند که البته این کار اشتباه است. نباید حرفی می‌زد. در تیم ما بازیکن نباید به بازیکن دیگر اعتراض کند. همه ما در زمین اشتباه می‌کنیم و روز خوب و بد داریم.

وی افزود: به اشتباه حرفی زده شد. میلاد جهانی هم بعد از گل با عصبانیت پاسخ او را داد که خدا را شکر رضا خالقی‌فر و دیگر بزرگ‌ترهای تیم آنجا بودند و اجازه ندادند اتفاقی بیفتد. بازیکن نباید به بازیکن دیگر حرفی بزند که او نیز بعد از گل واکنش نشان بدهد. یک بازیکن وقتی گل می‌زند در اوج خستگی و فشار ممکن است هر تصمیم اشتباهی بگیرد. به هرحال ان‌شاالله دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

7474