جهانی: تلاش می‌کنم توجه اسکوچیچ را جلب کنم/ امیدوارم شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم

جهانی: تلاش می‌کنم توجه اسکوچیچ را جلب کنم/ امیدوارم شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک - مهاجم تیم ذوب آهن اصفهان می‌گوید همیشه تلاش می کند بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد و این موضوع فقط در خصوص بازی برابر استقلال و پرسپولیس صدق نمی کند.

به گزارش فوتبالی، میلاد جهانی که در دومین فصل حضورش در ذوب آهن اصفهان دوباره به شرایط ایده‌آلش بازگشته در مورد بازی حساس برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: " بی شک بازی سختی برابر پرسپولیس خواهیم داشت. در بازی فردا سعی می کنیم با تمرکز کافی به میدان برویم تا برنده بازی شویم و امیدوارم شکست برابر پرسپولیس در لیگ برتر را با برد در جام حذفی جبران کنیم."

او در مورد شرایط خاص بازی های جام حذفی گفت: "جام حذفی واقعا جام شگفتی‌هاست و اتفاقات بسیار عجیبی در جام حذفی رقم می خورد و گهگاه دیده می شود تیمهای کم نام و نشان که در دسته‌های پایین حضور دارند تیمهای مدعی را شکست می‌دهند و حتی تا فینال بالا می‌آیند. می دانیم که در جام حذفی حق اشتباه نداریم و باید خیلی باهوش باشیم."

جهانی در مورد اینکه سابقه گلزنی به پرسپولیس و استقلال را دارد و معمولا برابر این تیم ها نمایش خوبی داشته عنوان کرد: "سعی می‌کنم همیشه و در تمام بازی های عملکرد خوبی از خودم به نمایش بگذارم و اینطور نیست که فقط در بازی برابر پرسپولیس و استقلال خوب باشم. عملکرد بازیکنان در بازی برابر تیم های پرسپولیس و استقلال به دلیل اینکه پخش زنده دارد و در معرض توجه ها قرار دارد بیشتر به چشم می‌آید."

او در مورد هدف گذاری اش برای نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم بیان کرد:" در هفته‌های ابتدایی نیم فصل اول شرایط برای من چندان خوب پیش نرفت اما در ادامه توانستم به شرایط ایده‌آل بازگردم و تلاش می‌کنم در نیم فصل دوم بیشتر گل بزنم یا پاس گل بدهم تا بیشتر به ذوب آهن کمک کنم. قطعا در سال منتهی به جام جهانی تمام تلاشم را می کنم تا توجه سرمربی تیم ملی را به خودم جلب کنم و به تیم ملی دعوت شوم."

9697