انتظاری: در جایگاهی نیستم برای استقلال کری بخوانم/ باید یک رتبه خوب به عنایتی هدیه بدهیم

انتظاری: در جایگاهی نیستم برای استقلال کری بخوانم/ باید یک رتبه خوب به عنایتی هدیه بدهیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان و در عین حال با تجربه تیم هوادار می گوید نه تنها به سقوط فکر نمی کنند بلکه به دنبال جایگاه خوبی در لیگ برتر هستند.

به گزارش فوتبالی، نیما انتظاری در مورد شرایط هوادار در لیگ ۲۱ به فوتبالی گفت:" شرایط تیم ما خدا را شکر خوب بوده است. در یکسری بازی ها از نظر امتیاز گیری کم تجربه عمل کردیم، در عین حال که کیفیت بالایی در نیم فصل اول داشتیم. قطعا این روند در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد و انشالله جایگاهی که استحقاقش را داریم به دست بیاوریم."

این بازیکن در مورد دیدار با استقلال در هفته شانزدهم که به تعویق هم افتاده ادامه داد:" بازی با تیم صدرنشین استقلال سخت است و این تیم کیفیت بالایی دارد ولی در نیم‌فصل اول نشان دادیم که واقعاً در مقابل استقلال و سایر تیم‌های مدعی دست و پا بسته نیستیم. امیدوارم با یک تدبیر خیلی خوب روند امتیازگیری در نیم‌فصل دوم را از همین بازی شروع کنیم."

این بازیکن که در نفت مسجدسلیمان سابقه گلزنی به استقلال را دارد در مورد اینکه می‌تواند بازهم به آبی‌ها گل بزند یا نه گفت:" استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و قطعا من در جایگاهی نیستم که بخواهم به حالت کری‌خوانی بگویم گل میزنم یا نمی‌زنم ولی به هر حال هر بازیکنی از گل زدن به خصوص به تیم های بزرگ خوشحال می شود. امیدوارم در ابتدا پیروز شویم و اگر شرایط خوب پیش رفت گل هم بزنم."

وی در مورد شرایط چمن ورزشگاه انقلاب نظرش را اینگونه بیان کرد: "نه تنها شرایط چمن ورزشگاه انقلاب بلکه خیلی از ورزشگاه ها دچار مشکل هستند. سه سال قبل چمن‌ها خیلی وضعیت بهتر و استانداردی داشتند ولی یکی دوسال شده است که در سطح اول فوتبال خیلی از ورزشگاه‌ها زمین مناسبی ندارند. ما تیم تهرانی هستیم و در تهران زمین نداریم و برای بازی کردن به کرج می رویم و در آنجا خیلی تیم‌ها از لیگ دو و سه بازی می کنند و همین موضوع کیفیت را پایین می آورد. ما سر مسئله زمین خیلی ضربه خوردیم و نتوانستیم آن فوتبالی که مد نظرمان است را ارائه بدهیم و شما مشاهده کردید که برای مثال مقابل استقلال در آزادی و در برابر گل‌گهر در سیرجان چون شرایط زمین خوب بود خیلی فوتبال را بهتریگ بازی کردیم."

انتظاری در مورد کار کردن با رضا عنایتی که به سختی و به تنهایی این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و در حال حاضر هم تمام تلاشش را برای حفظ هوادار انجام می دهد گفت: "نیازی به تعریف من بابت بحث فنی آقای عنایتی نیست و کیفیت کاری ما گویای همه چیز است و شما در نیم‌فصل اول مشاهده کردید که کیفیت تیم ما چقدر بالا است. از نظر نتیجه گیری کمی بی تجربه عمل کردیم ولی از نظر شخصیت تیمی قابل احترام بودیم. جدا از اینکه ما آقا رضا را سرمربی خود می دانیم او همانند یک رفیق در کنار ما است و خیلی صمیمی هستیم و جو خوب تیم ما قابل توصیف نیست. به هرحال سال‌های زیادی نیست که از خداحافظی آقارضا از فوتبال میگذرد و به همین خاطر او خیلی ما را درک میکند. امیدوارم همین شرایط را حفظ کنیم و با نتیجه گیری بهتر  بتوانیم آن را به آقا رضا هدیه بدهیم."

هافبک دفاعی بنفش پوشان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند یا نه عنوان کرد:" روز اولی که با هوادار قرارداد بستم به خاطر اینکه تیم تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود خواستم که آپشنی به قراردادم اضافه کنند که اگر تیم در لیگ برتر ماند پاداش بگیرم و آقای عنایتی سخت مخالفت کرد و گفت هدف ما فقط ماندن در لیگ نیست هدف ما این است تمام تیم ها به ما احترام بگذارند و رتبه درخور شأن هوادار داشته باشیم. تفکر تمام مجموعه ما این نیست که در لیگ برتر بمانیم بلکه این است که جایگاه خوبی نیز داشته باشیم."

انتظاری در پایان در مورد عملکرد خودش در نیم فصل اول افزود: "خداراشکر عملکردم بد نبوده و در ۱۵ بازی نیم‌فصل توانستم به تیمم کمک کنم. از اعتماد کادرفنی تشکر می کنم، دوست دارم در نیم‌فصل دوم برای تیمم بیشتر مثمرثمر باشم. ما یک تیم هستیم و همه تلاش می کنیم که اگر یک دقیقه یا ۹۰ دقیقه بازی کردیم تمام وجودمان را بگذاریم تا به نتیجه گیری تیم کمک کنیم."

1984