خرید جدید آگزبورگ افشا کرد؛ علت رد پیشنهاد بایرن‌مونیخ توسط ستاره آمریکایی

خرید جدید آگزبورگ افشا کرد؛ علت رد پیشنهاد بایرن‌مونیخ توسط ستاره آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن جوان و جدید آگزبورگ به نام ریکاردو پپی در ارتباط با دلایل عدم پیوستنش به جمع بازیکنان بایرن مونیخی ها توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، باواریایی ها با توجه به قرارداد مشارکتی خودشان با باشگاه دالاس از لیگ حرفه ای ام اس ال فوتبال کشور ایالات متحده، به دنبال جذب ریکاردو پپی از این باشگاه آمریکایی بودند.

با این اوصاف، این بازیکن جوان و خوش آتیه فعلاً ترجیح داد که در نهایت و بعد از کش و قوس های فراوان، سرانجام راهی دیگر باشگاه آلمانی یعنی آگزبورگ شود.

ریکاردو پپی در توضیح این انتخاب خود و تشریح دلایل چنین تصمیمی چنین می گوید: "آگزبورگ بهترین گزینه برای بازیکنی همانند من بود. آن ها بهترین ایده ها را به من نشان دادند و برایم ترسیم کردند. با وجود سن پایینی که دارم، اما به من قول داده شده است که دقایق زیادی برای تیم اصلی این باشگاه آلمانی به میدان خواهم رفت و بازی خواهم کرد."

به نظر می رسد که علت اصلی عدم پیوستن ریکاردو پپی، استعداد آینده دار و بازيکن سابق باشگاه دالاس ایالات متحده آمریکا به جمع شاگردان یولیان ناگلزمان در تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان، این موضوع بوده باشد که مقامات و مدیران باشگاه نخست شهر مونیخ در برنامه ریزی هایشان برای آینده‌ی این تیم، قصد استفاده از ریکاردو پپی در تیم های دوم و رزرو باشگاه باواریایی را داشتند که بالطبع این موضوع نیز به مذاق ریکاردو پپی خوش نیامد و این مهاجم جوان و با استعداد اهل ایالات متحده آمریکا مسیر انتقال خود را در همان راستای بوندسلیگا اما با تغییر باشگاه مقصد از سمت بایرن مونیخی ها به طرف آگزبورگی ها آماده و مهیا ساخت.

9404