بازگشت رضاییان به پرسپولیس منتفی شد؟

بازگشت رضاییان به پرسپولیس منتفی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس منتفی شد؟

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در جهت تقویت سمت راست تیمش به دنبال جذب بازیکنی با خصوصیات رامین رضاییان است و نام این بازیکن را در سر لیست خود به مدیران پرسپولیس ارائه است تا مقدمات جذب او را فراهم کنند.

رضاییان که ابتدای فصل گذشته راهی الدحیل شد در ادامه به السیلیه قطر پیوست و اگر چه نمایش خوبی در این تیم داشت اما در این فصل اوضاع آنطوری که او انتظار نداشت پیش نرفت تا این بازیکن از السیلیه جدا شود.

 رامین که به صورت قرضی از الدحیل راهی السیلیه شده بود حالا بازیکن الدحیل محسوب می‌شود و برای جذب او باید رضایت باشگاه الدحیل را جلب کرد و یا اینکه این بازیکن به صورت توافقی از باشگاه قطری جدا شود تا بتواند راهی تیم مورد نظرش شود.

روز گذشته اخباری منتشر شد که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه گل‌گهر سیرجان خواستار به خدمت گرفتن سعید صادقی و مهدی تیکدری دو بازیکن این تیم شده که هر چند با مخالفت گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی مواجه شده اما قرمزها هنوز از جذب این دو بازیکن ناامید نشده‌اند.

اما نکته جالب درباره جذب این دو بازیکن اینکه هر دو نفر به‌عنوان وینگر راست شناخته می‌شوند و این شاید بدان معنی باشد که یحیی به نوعی قید جذب مدافع سابق تیم ملی را زده است.

گفته می‌شود رامین رضاییان با یحیی گل‌محمدی در تماس بوده و او را در جریان جزییات آخرین مذاکراتش با مدیران الدحیل قرار داده و برای اینکه او بتواند حق و حقوقش را از الدحیل دریافت کند باید به قراردادش با این باشگاه متعهد باشد.

هنوز از جلسات رامین رضاییان و مدیربرنامه‌هایش با مدیران باشگاه قطری خبری منتشر نشده و مشخص نیست آیا این بازیکن می تواند با جلب رضایت الدحیلی‌ها راهی پرسپولیس شود یا نه اما این احتمال وجود دارد که بازگشت رامین به پرسپولیس یک نیم فصل دیگر به تعویق بیفتد.

7655