خادم‌پور: نفت مسجدسلیمان برای شخصیت هواداران می‌جنگد/ هرموقع نیاز باشد در خدمت استقلال هستم

خادم‌پور: نفت مسجدسلیمان برای شخصیت هواداران می‌جنگد/ هرموقع نیاز باشد در خدمت استقلال هستم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با تمام وجود برای اعتبار و شخصیت خودمان، کادرفنی و هواداران می‌جنگیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سینا خادم‌پور در مورد شرایط فعلی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تغییراتی در کادرفنی ایجاد شد که این در فوتبال طبیعی است. فراز کمالوند برای این تیم زحمت کشید و جا دارد از کادرفنی قبلی تشکر کنم. حالا با کادرفنی جدید و محمود فکری تمرینات خوب و تاکتیکی در صبح و بعدازظهر پشت سر می‌گذاریم. قرار است بازیکنان جدیدی اضافه شوند و ان‌شاالله تیم تقویت می‌شود. این تیم، امید شهر مسجدسلیمان است. همه تلاش می‌کنیم که در نیم فصل دوم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

وی افزود: در نیم فصل اول کمی دچار مشکل شدیم. داوری‌ها به ضرر ما شد و خودمان هم آنطور که باید نتوانستیم کار کنیم. در نیم فصل دوم هر بازی برای ما حکم فینال دارد. با تمام وجود برای این تیم و همچنین برای اعتبار و شخصیت خودمان، کادرفنی و هواداران می‌جنگیم. شک نکنید تیم ما موفق می‌شود. رقیبان خوبی مثل تراکتور و هوادار داریم و قطعا نیم فصل دوم برای همه تیم‌ها مهم است. مخصوصا در نیمه پایین جدول یعنی از رتبه دهم به بعد، صبح و بعدازظهر کار می‌کنیم. با این مهره‌های خوبی که داریم تلاش می‌کنیم جایگاه بهتری به دست بیاوریم و از انتهای جدول فاصله بگیریم.

هافبک تیم نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط خودش عنوان کرد: از لحاظ آمادگی خداراشکر شرایط خوبی دارم. انگیزه بالایی برای نیم  فصل دوم دارم. به این تیم خیلی امیدوار هستم. همه ما بازیکنان و اعضای کادرفنی قطعا تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که نیم فصل دوم خیلی خوبی در کنار هم پشت سر بگذاریم تا دل هواداران شاد شود.

خادم پور که به صورت قرضی در نفت مسجدسلیمان حضور دارد، در خصوص بازگشت به استقلال گفت: استقلال الان شرایط خیلی خوبی دارد و به خوبی نتیجه گرفته، در پست هافبک دفاعی و مدافع هم بازیکنان خوبی دارد. هرموقع نیاز باشد در خدمت استقلال هستم اما بهتر است فصل را در نفت مسجدسلیمان تمام کنم. هرموقع صلاح بدانند در خدمت هستم. بر می‌گردم و می‌توانم خیلی بیشتر از قبل کمک کنم. به امید خدا بعد از پایان فصل تصمیم خوبی می‌گیرم. الان تمام تمرکزم روی تیم نفت مسجدسلیمان و موفقیت آن است. برای تیم محبوبم هم آرزوی موفقیت دارم.

7474