واکنش هافبک انگلیسی لیورپول به قرعه‌ی تیمش در لیگ قهرمانان و بازی با اینتر

واکنش هافبک انگلیسی لیورپول به قرعه‌ی تیمش در لیگ قهرمانان و بازی با اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک انگلیسی سرخپوشان آنفیلد نسبت به قرعه‌ی تیمش در مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا و بازی برابر نراتزوری واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، جیمز میلنر، هافبک انگلیسی لیورپول که توانایی بازی در پست های دیگر را نیز دارد، نسبت به قرعه‌ی قرمزها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن مقابل اینتر ایتالیا واکنش نشان داد.

میلنر در این زمینه می گوید: "نبرد سختی در پیش داریم. ما قرعه کشی و مواردی از این دست را داریم اما وقتی مرحله‌ی گروهی را پشت سر می‌ گذاریم، باید آن را از ذهن و مسیر خود خارج کنیم و روی تمام بازی‌ هایی که در پیش داریم، تمرکز کنیم که کار سختی هم است. بازی با اینتر، قرعه‌ی بسیار سختی است. آن‌ ها تیم بسیار خوبی هستند، فکر می‌ کنم که در حال حاضر اینتر صدرنشین سری‌ آ است. اینتری ها چند بازیکن خوب و چند بازیکن دارند که من با آن‌ ها هم‌بازی بودم. ادین ژکو هنوز هم بازیکن رده بالایی است. او یک ماشین گلزنی است و هر جا بازی کند، گل می‌ زند."

بازیکن انگلیسی ليورپولی ها در ادامه‌ی صحبت هایش در خصوص قرعه‌ی تیمش در مرحله‌ی حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می گوید: "از سختی قرعه آگاهیم اما باید روی بازی‌ های قبل از آن تمرکز کنیم و امیدوارم بتوانیم با به دست آوردن نتایج و عملکردهای خوب در بازی‌ های آینده، فرم خوبی را به دست بیاوریم و آماده و روی فرم مناسب خود به استقبال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برویم."

9404