سرپرست نفت مسجدسلیمان: از بلبلی شکایت کردیم/ او تعهد داده بود اقدام غیراخلاقی انجام ندهد

سرپرست نفت مسجدسلیمان: از بلبلی شکایت کردیم/ او تعهد داده بود اقدام غیراخلاقی انجام ندهد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان از شکایت این باشگاه از بازیکن پیشین نفت MIS خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سروش صالحی‌پور درباره فسخ قرارداد محمد بلبلی با باشگاه نفت مسجدسلیمان و پیوستن این بازیکن به تیم تراکتور تبریز اظهار داشت: بلبلی برای نفت زحمت کشیده است، اما مسجدسلیمان مردم آبرومندی دارد و ما به خاطر آنها از تیم دفاع می‌کنیم. او در بازی با نساجی خودش را چهار کارته کرد و کمیته انضباطی و فراز کمالوند تصمیم گرفتند بلبلی را اخراج کنند.

وی با بیان اینکه بلبلی تعهد داده بود که در تمامی جلسات تمرینی نفت شرکت کند، خاطرنشان کرد: او قبل از بازی با پیکان از مسجدسلیمان رفت و حالا 13 روز به تمرین نیامده است. این بازیکن روز سوم بهمن از باشگاه نفت درخواست کرد که مطالباتش باید ظرف 10 روز پرداخت شود. باشگاه این درخواست را پذیرفت و حالا پول بلبلی آماده است. این بازیکن پس از جدایی از سپیدرود، با محرومیت دو ساله روبه‌رو شد و برای فولاد نیز مشکل ایجاد کرد.

«ما روز 12 بهمن از بلبلی به کمیته وضعیت فدراسیون شکایت کردیم.»،‌ سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: می‌دانستم که بلبلی به تبریز رفته است، اما می‌گفتیم او به مردم مسجدسلیمان عِرق دارد. مدیرعامل باشگاه باور نمی‌کرد که او از نفت جدا شده است. این بازیکن تعهد داده بود که اقدام غیراخلاقی دیگری که به تیم ضربه بزند، انجام ندهد و اگر در یک جلسه تمرین غیبت کند، مبلغ زیادی از قراردادش کسر می‌شود.

صالحی‌پور با بیان اینکه بلبلی پاسخی به تماس‌های اعضای باشگاه نفت مسجدسلیمان نداده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان با دل و جان در دو نوبت تمرین می‌کنند و فقط علی عبدالله‌زاده در تمرینات شرکت نمی‌کند. قرارداد او بندی برای فسخ ندارد و این بازیکن به ناراحتی روحی دچار شده است. باشگاه‌های لیگ برتری به ندرت 50 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌اند، اما ما 30 درصد از قرارداد اعضای تیم را به حساب آنها واریز کردیم.

7474