بلبلی: دوبار به باشگاه نفت مسجدسلیمان ای‌میل زدم/ درست نیست سرپرست تیم چنین دروغی بگوید

بلبلی: دوبار به باشگاه نفت مسجدسلیمان ای‌میل زدم/ درست نیست سرپرست تیم چنین دروغی بگوید

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: برای نفت مسجدسلیمان زحمت کشیدم و درست نیست که سرپرست تیم چنین دروغی بگوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد بلبلی در خصوص جدایی از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در قرارداد من بندی وجود داشت که اگر 50 درصد مطالباتم پرداخت نشد می‌توانم در نیم‌فصل جدا شوم. امسال کلا 30 درصد از قراردادم را گرفتم و حتی مطالبات سال گذشته من نیز پرداخت نشده است.

وی در مورد انتخاب تیم تراکتور برای ادامه کار در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: تراکتور تیم بزرگی است. تمام تلاشم و هر چه در توان دارم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به کار می‌گیرم تا بتوانم مهره موثری باشم و کمک هرچند کوچکی به این تیم کنم. امیدوارم سرباز خوبی برای تراکتور باشم.

بلبلی در خصوص اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان قصد دارد از او به خاطر فسخ یکطرفه شکایت کند، اظهار داشت: من هیچ گونه کار غیرقانونی انجام ندادم. یک بار یک اشتباه مرتکب شدم، این بار از همه مسئولان و کارشناسان، سازمان لیگ و فدراسیون سؤال کردم. با علم بر اینکه می‌توانستم فسخ کنم، این کار را انجام دادم.

بلبلی تصریح کرد: متأسفانه باشگاه نفت مسجدسلیمان مدعی شده که من یک هفته سر تمرین نرفته‌ام اما من با محمود فکری تلفنی صحبت کردم و گفتم دیرتر سر تمرینات حاضر می‌شوم. فکری هم گفت هر موقع مشکلت حل شد سر تمرین بیا. متأسفانه سروش صالح‌پور سرپرست تیم اعلام کرده من یک هفته جواب تلفن را‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌دادم اما واقعا هیچ تماسی از طرف باشگاه نداشتم. فقط خودم یک بار با محمود فکری تماس گرفتم. اگر مدرکی دارند بیاورند که چند بار تماس گرفته‌اند و من جواب نداده‌ام. من خودم حدود 12-10 روز قبل دو بار به باشگاه ایمیل زدم و گفتم اگر تا 13 بهمن پولم را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندهید جدا می‌شوم. یعنی درواقع فسخ قرارداد را‌‌‌‌‌‌‌‌ اطلاع داده بودم.

هافبک تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: من یک فصل و نیم در نفت مسجدسلیمان حضور داشتم و هرچه باشد زحمت کشیدم. این درست نیست که چنین برخوردی با من شود و سرپرست تیم چنین دروغی بگوید. هر حرفی دارند روراست و مستقیم به خودم بگویند. حتی با یکی دو بازیکن دیگر تسویه شد اما پول من را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندادند. اگر هوادار بود حق داشت که ناراحت شود و هر صحبتی را انجام بدهد اما مسئول تیم خودش در کار بوده و می‌دانسته چه شرایطی وجود داشته، همان طور که گفتم من حتی ایمیل زدم و گفتم تا فلان تاریخ می‌توانم فرصت بدهم.

وی در مورد اینکه آیا قصد دارد به خاطر دریافت مطالباتش از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کند، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. واقعا این رفتار اذیتم کرد. ان‌شاالله در آینده تصمیم درستی خواهم گرفت.

7474