بوحمدان: سبک مربیگری نکونام متفاوت است/ دنبال دعوا نبودم، همه چیز در فرودگاه حل شد

بوحمدان: سبک مربیگری نکونام متفاوت است/ دنبال دعوا نبودم، همه چیز در فرودگاه حل شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است جواد نکونام سبکی خاص و متفاوت در مربیگری دارد که در فوتبال ایران به خوبی جواب می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حمید بوحمدان درباره پیروزی فولاد برابر پرسپولیس و قهرمانی‌اش در سوپرجام گفت: این بازی برای هر دو تیم حساسیت داشت تا قهرمانی در سوپرجام را تجربه کنند. می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی به معنای واقعی برای موفقیت در این مسابقه وقت گذاشتیم و زحمت کشیدیم. این قهرمانی به موقع بود و آن را به مردم مظلوم خوزستان تقدیم می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا بازی به حاشیه کشیده شد؟»، تصریح کرد: به هر حال ممکن است در اینطور مسابقات که بحث جام در میان است، اتفاقاتی رخ دهد، ولی فکر می‌کنم داور می‌توانست بهتر بازی را مدیریت کند. برخی اخطارهای آقای اکبریان بی‌مورد بود، ولی این آخرین قضاوت ایشان بود و برایش آرزوی موفقیت دارم.

بوحمدان در مورد اخراجش از زمین مسابقه تأکید کرد: کارت زرد دومی که گرفتم بی‌مورد بود. من در زمین حریف خطا کردم، ولی داور با کارت زرد جریمه‌ام کرد. فکر می‌کنم داور می‌خواست یک بازیکن هم از تیم حریف اخراج کند و این کار را انجام داد. او می‌توانست در آن صحنه کارت ندهد.

هافبک تیم فوتبال فولاد راجع به صحنه‌ای که به نظر می‌رسد با یکی از بازیکنان پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد، گفت: واقعاً مورد خاصی نبود. اگر اشتباه نکنم رضا اسدی گردن مرا گرفته بود و من هم گفتم که اصلاً برای دعوا نیامده‌ام که بخواهند مرا بگیرند. کمال، سید جلال، وحید امیری و ... دوستان من هستند که قبلاً با آنها هم‌بازی بودم. ما در فرودگاه با هم صحبت کردیم و همه چیز حل شد.

بوحمدان درباره سبک مربیگری جواد نکونام و اینکه برخی از طرفداران فوتبال سبک تدافعی را دوست ندارند، خاطرنشان کرد: هر مربی شیوه خاص خودش را دارد و در دنیای فوتبال هم گل نخوردن موضوع بسیار مهمی است. نکونام از کار کردن با مربیان مختلف، تجربیات زیادی را به دست آورده و سبک مربیگری او متفاوت است که در فوتبال ایران هم جواب می‌دهد. بازیکنانی که با آقاجواد کار می‌کنند به خوبی می‌دانند او چه می‌خواهد.

7474