'کریستیانو رونالدو' الگوی دو بازیکن جوان بارسلونا

'کریستیانو رونالدو' الگوی دو بازیکن جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جوانان تیم آبی و اناری پوش شهر بندری بارسلون از فوق ستاره پرتغالی رقیب مادریدی یعنی کریستیانو رونالدو الگوبرداری می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کادنا سر، آداما ترائوره و فران تورس، دو مهاجم و خرید جدید باشگاه بارسلونا که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه اخیر به جمع شاگردان ژاوی هرناندز ملحق شده‌اند، از سبک زندگی ورزشی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق باشگاه رئال مادرید که رقیب سنتی کاتالان ها نیز به حساب می‌آید، الهام می‌گیرند.

نماینده آداما ترائوره همان نماینده اسطوره پرتغالی فعلی منچستر یونایتد می‌باشد و این مسأله به او کمک کرده تا به برنامه تمرینی کریستیانو رونالدو دسترسی داشته و همچنین آن را بهتر درک کند. از روز دوشنبه تا پنجشنبه آداما ترائوره در طول هر روز، دو جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذارد. این تمرینات شامل کارهای گروهی و انفرادی هستند و در بعد از ظهر تمرینات قدرتی و پیشگیری از مصدومیت نیز انجام می‌شود.

آداما ترائوره علاوه بر این مسائل، یک رژیم سخت غذایی هم دارد و خوراکش در طول روز به شدت تحت کنترل است. این بازیکن در گذشته گیاه‌خوار شده بوده اما در حال حاضر آن رژیم گیاهی را ترک کرده است. آداما ترائوره برای عملکرد بهتر بدنی در زمین مسابقات، به پروتئین های حیوانی احتیاج داشته است.

در مورد فران تورس، ستاره اسپانیایی سابق منچستر سیتی که او هم در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه اخیر به جمع کاتالان ها پیوسته است نیز این بازیکن گلزن هم اخیرا یک سالن بدنسازی در خانه جدیدش تهیه و تدارک دیده و به نظر می‌رسد که حالا بیشتر از هر زمان دیگری به پیشرفت و ارتقای شرایط فیزیک بدنی خود اهمیت می‌دهد.

9404