جدیدترین گزینه در خط دفاعی بارسلونا: مدافع فیکس اینتر

جدیدترین گزینه در خط دفاعی بارسلونا: مدافع فیکس اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - وبسایت اف سی اینتر نیوز گزارش داده است که نمایندگان بارسلونا با وکیل دی فرای مدافع میانی هلندی تماس گرفته اند تا جویای شرایط بازیکن نراتزوری ها شوند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد مدافع 30 ساله هلندی با اینتر در 30 ژوئن 2023 به اتمام خواهد رسید. بارسلونا در زمستان روی تقویت خط حمله خود تمرکز داشت و حالا روی تقویت خط دفاعی خود کار خواهد کرد. در روزهای اخیر نامهای مختلفی نظیر کریستینسن، آزپیلیکوئتا و رودیگر پیرامون بارسا مطرح شده اند و حالا دی فرای جدیدترین نامی است که حول بارسا مطرح شده است.

دی فرای در این فصل 25 بازی و 2114 دقیقه در اینتر داشته و از بازیکنان کلیدی نراتزوری ها بوده است.دی فرای در سال 2018 به صورت رایگان از لاتزیو راهی اینتر شد. این مدافع هلندی قبل از آن نیز در فاینورد بازی می کرد. قیمت دی فرای در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 45 میلیون یوروست اما اینتر اگر بخواهد که او را در تابستان 2023 رایگان از دست ندهد، مجبور است که استفان را با قیمتی پایین تر به فروش برساند. از زوله نیز به عنوان یکی از گزینه های بارسا در خط دفاعی اسم برده می شد اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت که راهی دورتموند شود و در بوندسلیگا بماند.

4125