تلاش ایتالیا برای بازداشت مهاجم سابق رئال مادرید و میلان

تلاش ایتالیا برای بازداشت مهاجم سابق رئال مادرید و میلان

پایگاه خبری فوتبالی - روبینیو پس از متهم شناخته شدنش در پرونده تجاوز گروهی ممکن است که به زودی روانه زندان شود چرا که دادگستری ایتالیا درخواست بازداشت بین المللی وی را ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، روبینیو در سال 2017 به اتهام نقش داشتن در تجاوز گروهی به یک زن به همراه پنج مرد برزیلی دیگر متهم شناخته شد. روبینیو 38 ساله درخواست فرجام خواهی داد و قاضی پرونده ماه گذشته حکم 9 سال حبس وی را تایید کرد.

روبینیو در حال حاضر در برزیل حضور دارد و دادستان پرونده در میلان درخواست بازداشت بین المللی این بازیکن را صادر کرده است. روبینیو اخیرا با باشگاه سانتوس قرارداد بسته است.

لارپابلیکا گزارش داده است که دادگستری ایتالیا خواستار استرداد روبینیو و دوستش ریکاردو فالکو شده که هر دو در برزیل به سر می برند. البته دولت برزیل با استرداد شهروندان برزیلی مخالف است و به همین خاطر مشخص نیست که چه اتفاقی رخ می دهد.

یاکوپو گنوچی  وکیل مدافع شاکی می گوید:" متوجه شدیم که دادگستری میلان درخواست استرداد را به دادگستری برزیل ارسال کرده است. برای موکل من مهم نیست که روبینیو محکومیتش را در ایتالیا سپری کند یا برزیل. مهم این است که عدالت برقرار شود و به حکم اخترام بگذارند."

روبینیو در سال 2013 و در زمان حضورش در میلان مرتکب جرم مذکور شده است.

4125