سرپرست آلومینیوم: اشتباهات داوری نبود، با نتیجه دیگری از زمین خارج می‌شدیم

سرپرست آلومینیوم: اشتباهات داوری نبود، با نتیجه دیگری از زمین خارج می‌شدیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست آلومینیوم گفت: اگر اشتباهات داوری نبود، با نتیجه دیگری مقابل پرسپولیس از زمین خارج می‌شدیم

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا امیدوار پس از شکست آلومینیوم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این برد را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. اتفاقاتی در این بازی افتاد، اما ما اولین چیزی که گفتیم، تبریک بود. حرف زیاد است. در جلسه هماهنگی همه عوامل به ساعت بازی اعتراض داشتند و با توجه به سرما نمی‌دانیم چرا همه چیز را فدای تبلیغات می‌کنند.

وی گفت: در خصوص بازی هم باید بگویم اشتباهاتی که داور داشت، کلا ورق را برگرداند. نمی‌خواهم برد پرسپولیس را زیر سوال ببرم، اما با این اشتباهات به نوعی نتیجه مسابقه عوض شد. می‌توانست اتفاقات دیگری بیفتد و با نتیجه دیگری از زمین خارج شویم. ما خودمان می‌دانیم داوران با شرایط سختی قضاوت می‌کنند و امکاناتی که نیاز است، در اختیار نیست، اما وقتی گوشی را می‌گذارید یعنی از آن استفاده می‌کنید. البته داور به کمک خود می‌گفت که گوشی قطع است. 

سرپرست آلومینیوم ادامه داد: در صحنه‌ای کمک داور آفساید اعلام کرده و بعد از چند ثانیه داور متوجه می‌شود. همین جو و بار روانی خاصی را روی تیم‌ها ایجاد می‌کند. همین اشتباهات روی نتیجه تاثیرگذار است.

امیدوار در مورد اینکه عزیزی خادم روی حمایت از داوران تبلیغات کرده بود، تاکید کرد: این فرار رو به جلو است. ما خودمان می‌کوییم داوران امکانات خوبی ندارند، اما از آن چیزهایی هم که دارند هم استفاده نمی‌کنند. 

7474