پُل مرسون در تمجید از مدافع منچسترسیتی: آن‌ها یک سلاح پنهان دارند

پُل مرسون در تمجید از مدافع منچسترسیتی: آن‌ها یک سلاح پنهان دارند

پایگاه خبری فوتبالی- از دید بازیکن سابق آرسنال، ژائو کانسلو یکی از بازیکنانی‌است که می‌تواند عامل قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانا اروپا باشد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی هرچند با یک بازی بیشتر، اما 9 امتیاز با لیورپول رده‌دومی فاصله دارد و در رقابت قهرمانی لیگ‌برتر پیشتاز است. آن‌ها می‌توانند در این فصل اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ‌قهرمانان‌اروپا را جشن بگیرند.

پس از پیروزی 5-0 مقابل قهرمان پریمرا لیگای پرتغال، آن‌هم در زمین حریف، تقریبا حضور خود در یک‌چهارم نهایی این مسابقات را قطعی کردند.

علیرغم اینکه سیتیزن‌ها به سمت چهارمین قهرمانی خود در پنج فصل اخیر حرکت می‌کنند، پُل مرسون معتقد است که اگر بازهم در فتح لیگ‌قهرمانان‌اروپا ناکام باشند فصل موفقی را پشت سرنگذاشته‌اند. مرسون در ستون خود در نشریه دیلی‌استار گفت: "فکر می‌کنم که اگر این فصل نیز فاتح لیگ‌قهرمانان نشوند، فصل را تقریبا با شکست پشت‌سر گذاشته‌اند."

یکی از بازیکنان منچسترسیتی که در این فصل عملکرد درخشانی داشته، ژائو کانسلو است. بازیکن سابق آرسنال معتقد است که او می‌تواند از بازیکنان کلیدی گواردیولا در مسیر قهرمانی باشد. او گفت: "بنظر من سیتی یک سلاح مخفی دارد. ژائو کانسلو بازیکن خطرناک آن‌هاست. روش بازی آن‌ها کانسلو را در موقعیت‌های مناسب قرار می‌دهد. او قابل پیش‌بینی نیست و کنترل او دشوار است. این دردسری است که آن‌ها برای حریف ایجاد می‌کنند. کانسلو در پست دفاع کناری بازی می‌کند، اما دائما در اطراف محوطه و پشت سر مهاجمان حضور دارد. او می‌تواند کلید قهرمان آن‌ها در اروپا باشد."

9719