اقدام عجیب مدافع لیورپول: خوردن کاغذ رنگی!(عکس)

اقدام عجیب مدافع لیورپول: خوردن کاغذ رنگی!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ابراهیما کوناته در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شد چرا که تصاویری از او منتشر شده که به نظر می رسد که در جشن قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه در حال خوردن کاغذ رنگی هایی است که برای مزین کردن جشن به پرواز درآمده اند!

به گزارش فوتبالی، لیورپول در ضربات پنالتی توانست چلسی را با نتیجه یازده بر ده در ورزشگاه ومبلی شکست بدهد چرا که بازی در 120 دقیقه گلی نداشت. کوناته در نیمه دوم به عنوان جانشین ماتیپ وارد زمین شد که توانست ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند. همه یازده بازیکن لیورپول ضرباتشان را به گل تبدیل کردند و در نهایت این کپا آریزابالاگا بود که ضربه خود را به خارج از چارچوب فرستاد. کپا دقایقی پیش از اتمام بازی به عنوان ذخیره مندی وارد زمین شد اما نتوانست در ضربات پنالتی موفق باشد و هیچ ضربه ای را مهار نکرد.

کوناته که در تابستان از لایپزیش به انگلیس ملحق شده بود، توانست اولین جامش در لیورپول را کسب کند. البته این مدافع فرانسوی 22 ساله به حدی جوگیر شده بود که تصویر عجیبی را از خود رقم زد و دوربین ها او را در حالی شکار کردند که قصد خوردن کاغذ رنگی ها را داشت اما کمی بعد منصرف شد و با کمک اندی رابرتسون توانست این کاغذ زنگی را از دهان خود خارج کند.

4125