محمد قادری جوانِ شایسته تراکتور

محمد قادری جوانِ شایسته تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- در یک هفته اخیر تعریف و تمجید زیادی از محمد قادری وینگر جوان تراکتوری ها شده و او در مقابل سپاهان هم روز خوبی را سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، تقریبا یک هفته پیش بود که مرتضی محصص مفسر و مدرس شناخته شده فوتبال ایران در رابطه با شناختش از بازیکنان تراکتور راجع به "محمد قادری" صحبت کرد و راجع به وی گفته بود: "محمد قادری بازیکن ریزنقش تراکتور را به خاطر دارم که در مسابقات پایه های تیم ملی ما در هند جزو بهترین ها بود و اگر به او بها داده شود پتانسیل این را دارد بازیکن موثری برای تراکتور باشد."

قادری که در دوران سولدو زیاد توسط این مربی به کار گرفته نمی شد، پس از جدایی این سرمربی و در روزی که محمد نصرتی مسئولیت فنی تراکتور را برعهده داشت در دقایق پایانی نیمه اول به جای شاهین ثاقبی وارد میدان شد.

نصرتی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان تحسین ویژه ای از مهاجم هرمزگانی خود داشت و گفت: "همه بازیکنانم خوب بودند ولی یک بازیکن فوق العاده بود و از نظر من آینده بسیار درخشانی دارد و او محمد قادری است. از آن جایی که ۲۲ سال دارد، پتانسیل این را دارد که خیلی پیشرفت بکند."

محمد قادری بازیکن ۲۲ ساله تی تی ها بعد از تمجید و تحسین هایی که از دو چهره باسابقه فوتبال ایران دریافت کرده، باید خود را به سرمربی جدید پرشورها هم ثابت کند. موضوعی که باتوجه به عملکرد خوب او مقابل سپاهان و ذهنیت مثبت مربی این تیم محمد نصرتی، می تواند پوئن مثبتی برای وی پیش ارطغرول ساغلام باشد.

1470