امیدواری سرپرست فدراسیون؛ اساسنامه ضربه‌ای به فوتبال نخواهد زد

امیدواری سرپرست فدراسیون؛ اساسنامه ضربه‌ای به فوتبال نخواهد زد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال، توضیح کوتاهی داد.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که مهلت فیفا به فدراسیون فوتبال برای اصلاح اساسنامه‌اش، 10 اسفند به پایان رسیده و در شرایطی که قرار شده مجلس، سال آینده به اساسنامه فدراسیون فوتبال رسیدگی کند، این سوال مهم مطرح شده که آیا درخواست فدراسیون از فیفا برای تمدید این مهلت نتیجه خواهد داد یا نه چرا که اگر فیفا با این درخواست موافقت نکند، در بدترین حالت ممکن، احتمال حذف تیم ملی از جام جهانی وجود خواهد داشت.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، امروز و در حاشیه مراسم یک نهال. یک زندگی، در گفت و گوی اختصاصی با دوربین فوتبالی، توضیح مختصری درباره این ماجرا داد.

به گفته ماجدی، احمدرضا براتی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تمام بحثهای صفر تا صد را برای دوستان – احتمالا فیفا – بازگو کند.

سرپرست فدراسیون فوتبال این وعده را هم به فوتبالدوستان داده که براتی به عنوان یک چهره حقوقی اجازه نخواهد داد که موضوع اساسنامه بخواهد ضربه‌ای به فوتبال ایران بزند.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا توضیحات عضو حقوقی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، فیفا را برای تمدید مهلتش به فدراسیون راضی خواهد کرد یا اینکه ماجرای اساسنامه، شرایط متفاوتی را برای فدراسیون ایجاد خواهد کرد.

1984