خالکوبی‌های جالب بازیکن قرضی منچستریونایتد با روایت زندگی شخصی‌اش

خالکوبی‌های جالب بازیکن قرضی منچستریونایتد با روایت زندگی شخصی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - برندون ویلیامز هافبک منچستریونایتد که قرضی به نوریچ رفته است، داستان زندگی خود را روی بدنش خالکوبی کرده اما دوست دارد که بتواند روزی قهرمانی جام جهانی را هم به افتخاراتش اضافه کند و روی بدنش خالکوبی کند.

به گزارش فوتبالی، پدیده منچستریونایتد قرضی به نوریچ رفته است که روی بازویش داستان زندگی خود و ماجرای زندگی در شمال منچستر را خالکوبی کرده است. برندن محله دوران کودکی، یک شیر غران، تصویری از لحظه اولین گل دوران فوتبالش را در چشم یک غول روی بازویش خالکوبی کرده است اما دوست دارد که افتخارات بیشتری را کسب کند و روی بدنش خالکوبی کند.

ویلیامز 21 ساله در مصاحبه با سان گفت:" داستان های زندگی ام را روی بدنم خالکوبی می کنم. رویایم این است که بتوانم چمپیونزلیگ، لیگ انگلیس یا جام جهانی را ببرم و روی بدنم خالکوبی کنم. دوست دارم که افتخارات زیادی کسب کنم و برای تیم ملی انگلیس بازی کنم. رویای کودکی ام حضور در تیم ملی انگلیس است اما باید سخت تلاش کنم و رقابت خیلی زیاد است. دوست دارم به دوران فوتبالم نگاه کنم و بازیهای زیادی در لیگ انگلیس داشته باشم، این اتفاق ممکن است که در نوریچ ، منچستریونایتد یا هر جای دیگری رخ بدهد. توان این کار را دارم."

ویلیامز تلاش می کند تا به نوریچ برای بقا در لیگ انگلیس کمک کند. وی توانسته با تغییر مربی نوریچ شانس های بیشتری برای بازی کردن پیدا کند و به بازگشت به منچستریونایتد در فصل آینده امیدوار شود.

4125