ولورهمپتون در پی یافتن جانشینی برای آداما ترائوره

ولورهمپتون در پی یافتن جانشینی برای آداما ترائوره

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی و انگلیسی، به نظر می‌رسد که وینگر اسپانیایی و تازه‌وارد آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون که با قراردادی قرضی به نیوکمپ آمده است، در این باشگاه کاتالانی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیای اسپانیا و همچنین به نقل از منابع محلی انگلیس، مقامات و مسئولان باشگاه ولورهمپتون انگلستان در حال انجام تلاش‌های بسیار برای یافتن و پیدا کردن یک جانشین مناسب برای آداما ترائوره، وینگر اسپانیایی سابق گرگ‌ها هستند که با امضای قراردادی قرضی به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در تیم فوتبال بارسلونا ملحق شده است. مدیران و مسئولان این باشگاه انگلیسی مطمئن هستند که مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا بند خرید سی میلیون یورویی این بازیکن را فعال خواهند کرد؛ اما از طرف دیگر، فرانسیسکو ترینکائو نتوانسته است مسئولان و کادر فنی این تیم انگلیسی را راضی کند.

سرمربی این تیم انگلستانی نیز به دنبال خرید وینگر باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال است و گزینه بند خرید اجباری و دائمی ترینکائو توسط مدیران باشگاه ولورهمپتون فعال نخواهد شد که همین موضوع، برای سران باشگاه کاتالانی یک مشکل اساسی خواهد بود. 

از طرف دیگر، ترینکائو در برنامه‌های ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها نیز جایی نداشته و نخواهد داشت و مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان بارسلونا نیز بر روی این بازیکن برای وارد کردن آداما ترائوره به پروژه معاوضه بازیکنان دو تیم اسپانیایی و انگلیسی امید زیادی داشت.

9404