نامگذاری جالب هافبک منچسترسیتی برای حیوان خانگی‌اش

نامگذاری جالب هافبک منچسترسیتی برای حیوان خانگی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا نام بولداگ فرانسوی خود را به افتخار جان استونز هم تیمی خود در منچسترسیتی، "جان" نامگذاری کرده است.

به گزارش فوتبالی، سیلوا و استونز از زمان پیوستن ستاره پرتغالی به سیتی در سال 2017 با هم رفاقت گرمی را تشکیل داده اند. بازیکن 27 ساله معمولا به همراه نامزدش به گشت و گذار در شهر منچستر می پردازد و البته سگ خانگی خود که اسمش را به یاد استونز انتخاب کرده را هم با خود می برد. سیلوا در مصاحبه با تایمز گفت:" این سگ را به مدت 9 ماه داشتیم. من هنوز بچه ندارم و به همین خاطر این سگ مثل فرزند کوچکم است و از حضورش در این جا خوشحال هستم."

اسم جان اسم معمولی برای سگ ها نیست اما به نظر می رسد که برناردو سیلوا از این نامگذاری راضی است. کایل واکر چند وقت پیش تصویری از برناردو و جان منتشر کرده بود و نوشته بود:"فقط برناردو سیلوا می تواند اسم "جان" را برای سگ خود انتخاب کند."

سیلوا یکی از بهترین بازیکنان فصل منچسترسیتی بوده است و تلاش می کند تا تیمش را به قهرمانی لیگ انگلیس برساند. سیلوا در تابستان قبلی در لیست فروش گواردیولا قرار داشت اما در این فصل شرایطش عوض شد و به یکی از ستارگان کلیدی منچسترسیتی تبدیل شد.

4125