بیت سعید: سنگ تمام گذاشتیم/ با این برد به جدول بازگشتیم

بیت سعید: سنگ تمام گذاشتیم/ با این برد به جدول بازگشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بچه‌ها امروز سنگ تمام گذاشتند و توانستیم سه امتیاز را کسب کرده و تقدیم هواداران‌مان, و طالب ریکانی کنیم که نبودش حس می شد.

به گزارش فوتبالی، حسن بیت‌سعید پس از برتری دو بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت مقابل استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا به تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت تبریک می‌گویم. همیشه بازی کردن مقابل استقلال و پرسپولیس به بازیکنان انگیزه می‌دهد و ما هم امشب بازی سختی داشتیم. بچه‌ها امروز سنگ تمام گذاشتند و توانستیم سه امتیاز را کسب کرده و تقدیم هواداران‌مان , و طالب ریکانی کنیم که نبودش حس می شد. 

وی ادامه داد: بچه‌ها برای این برد جنگیدند. سه هفته برد نداشتیم ولی با این برد بار دیگر به جدول بازگشتیم. امیدوارم از بازی بعدی باز هم بتوانیم نتایجی کسب کنیم که مردم آبادان را شاد کند.

مهاجم تیم صنعت نفت آبادان درخصوص خوشحالی هواداران از این برد، توضیح داد: در این 4-3 روز هواداران با ما در تماس بودند. در بیرون و داخل شهر برای کسب سه امتیاز ما را دعا کردند. خدا را شکر با تلاش بچه‌ها توانستیم این برد را کسب کنیم.

بیت‌ سعید درباره روحیه تیمی بالای نفت آبادان با وجود مشکلات مالی این باشگاه، عنوان کرد:  بعد از آن سالی که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم امسال می‌بینم بازیکنان یک تیم خیلی با هم متحد هستند. مشکلاتی داشتیم اما سطح این مشکلات یک سطح بیشتر از آن چیزی است که مردم می‌بینند. هنوز هم این مشکلات را داریم اما بچه‌ها سنگ تمام گذاشته و زحمت کشیدند. واقعا به عشق هواداران بازی می‌کنیم. 

وی درمورد اینکه بازی‌های صنعت نفت مقابل استقلال و پرسپولیس تاثیر زیادی روی دربی دارد، خاطرنشان کرد: بازی بعدی با استقلال هم خیلی سخت است اما کاری به دربی و کری نداریم. فقط برای مردم آبادان تلاش می‌کنیم تا آنها خوشحال شوند. 

بازیکن نفت آبادان درخصوص اینکه گل اول این تیم به نام حامد لک و گل به خودی ثبت شده است، توضیح داد: این موضوع را باید کارشناسان نظر بدهند. توپ از دست لک پرید و وارد دروازه شد.

۴۱۵۴