محمدی‌مهر: داور در اخراج تیموری اشتباه کرد/ لیاقت گرفتن سهمیه آسیا را داریم

محمدی‌مهر: داور در اخراج تیموری اشتباه کرد/ لیاقت گرفتن سهمیه آسیا را داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی شد این تیم لیاقت و استحقاق دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرشاد محمدی‌مهر درباره تساوی خانگی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما راحت می‌توانستیم این بازی را ببریم، ولی اخراج میثم تیموری همه چیز را تحت تأثیر قرار داد. متأسفانه داور در این صحنه تصمیم اشتباهی گرفت. اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که بازیکن حریف با آرنج به صورت تیموری کوبید و سپس خودش را زمین انداخت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه 10 نفره شدیم، ولی فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و می‌توانستیم برنده باشیم. از طرفی کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه هم ما را آزار داد. من به جرأت می‌گویم که اگر استادیوم اختصاصی مس زودتر آماده می‌شد قطعاً امتیازهای بیشتری می‌گرفتیم، ولی ظاهراً قرار است از بازی بعد در این ورزشگاه جدید بازی کنیم.

مدافع تیم فوتبال مس در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می‌توانند در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در این زمینه فشاری روی تیم ما وجود ندارد، ولی دوست داریم در پایان فصل یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. ما واقعاً تیم خوبی داریم و با این پتانسیل فنی شایسته گرفتن سهمیه هستیم. دوست داریم در پایان فصل سهمیه بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

7474