توضیح وزیر ورزش درباره اساسنامه فدراسیون؛ در انتظار گزارش ماجدی

توضیح وزیر ورزش درباره اساسنامه فدراسیون؛ در انتظار گزارش ماجدی

پایگاه خبری فوتبالی- چالش حقوقی اساسنامه فدراسیون فوتبال هنوز به سرانجام است و با پایان مهلت فیفا، هنوز مشخص نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد.

به گزارش فوتبالی، فیفا تاکید دارد که باید محرز شود فدراسیون فوتبال ایران به صورت مستقل و به دور از هرگونه دخالتی از سوی دولت و مجلس کار خود را ادامه می‌دهد و برای این موضوع تا 10 اسفند به فدراسیون فوتبال فرصا داد که اساسنامه‌اش را اصلاح کند منتهی همانطور که در جریان هستید، مجلس رسیدگی به اساسنامه فدراسیون را به سال آینده موکول کرده است.

در حالی که میرشاد ماجدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد مکاتباتی با فیفا صورت گرفته و احمدرضا براتی عضو حقوقی هیات رئیسه فدراسیون مسئول پیگیری این موضوع شده اما ظاهرا هنوز فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا پاسخی به مکاتبه فدراسیون فوتبال نداده است.

صبح امروز حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال و تدوین آن گفت: "قرار شد آقای ماجدی پیگیری کند و به من گزارشی بدهد. هر وقت با او جلسه برگزار کردیم اطلاع می‌دهیم."

حالا همه منتظرند ببینند که فیفا چه پاسخی به درخواست فدراسیون فوتبال خواهد داد و آیا همانطور که سرپرست فدراسیون وعده داده، خطری در این زمینه فدراسیون و تیم ملی را تهدید نخواهد کرد یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

7655