عذرخواهی شجاعانه ستاره گل‌گهر از دکتر بیژن

عذرخواهی شجاعانه ستاره گل‌گهر از دکتر بیژن

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی تیکدری پس صحبت‌های آتشین در میکسدزون حالا با آرامش بیشتری در مورد آنچه در بازی با استقلال گذشت، صحبت می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر پایانی جنجالی در هر دو نیمه داشت. در نیمه نخست برخورد یامگا با فروزان، چند دقیقه پس از پنالتی گل‌گهر رقم خورد و در نیمه دوم نیز برخورد توپ به علیزاده، پنالتی گرفته شد تا کادرفنی و بازیکنان گل‌گهر به شدت خشمگین شده و نسبت به عملکرد داور موضع‌گیری کنند.

مهدی تیکدری یکی از این بازیکنان بود که البته همچنان اعتقاد دارد که پنالتی دوم استقلال مردود بود و نباید گرفته می‌شد، این بار در گفتگو با خبرنگار ما با آرامش بیشتری صحبت کرد و برخی از اظهارات روز گذشته اش را هم رد کرد.

تیکدری در مورد این بازی می‌گوید: با انگیزه زیادی وارد زمین شدیم چون تیم بالاتر از ما نتیجه نگرفته بود، برای پیروزی پای به میدان گذاشتیم و همه دیدند که نمایش هجومی و خوبی را ارائه کردیم و فارغ از آن پنالتی که فدای سر سعید صادقی، می‌توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم و شایسته بودیم که پیروز به رختکن برویم.

وی افزود: به تیم خوب استقلال احترام می‌گذارم و آنها هم تلاش زیادی انجام دادند اما احتمالا هواداران این تیم هم این نظر را داشته باشند که گل‌گهر موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانست به گل برسد. در نیمه دوم به گل هم رسیدیم و بازی مساوی شد اما دیدید که در آخرین دقایق بازی چه اتفاقی رخ داد.

هافبک راست گل‌گهر با اشاره به عملکرد حیدری توضیح داد: اول این را بگویم که من در صحبت‌های روز گذشته ام قصد بی احترامی یا اتهام به هیچ کسی، از جمله داور، کمک‌هایش، کمیته داوران و کارشناسان محترم را نداشتم. همه این‌ نفرات و نهادها تمام تلاش خود را می‌کنند تا عدالت در فوتبال ایران رعایت شود.

او در توضیح دیدگاهش می‌گوید: بازهم می‌گویم که به آقای حیدری تهمتی نمی‌زنم و او تلاشش را انجام داد و داوران هم مثل ما بازیکنان حق اشتباه دارند. اما ما (همه بازیکنان و همه تیم‌ها) یک سال زحمت می‌کشیم و با یک اشتباه زحماتمان به باد می‌رود. به نظرم مشکل از داوران نیست و آنها هم در یک لحظه شاید برخورد یا هرچیزی را درست و غلط تشخیص بدهند اما یک تکنولوژی مثل وی ای آر یا خط دروازه آمده که اگر اشتباهی هم شد، تصحیح کند.

مهدی تیکدری همچنین توضیح داد: الان در کشورهای منطقه این تکنولوژی آمده و میبینیم که چقدر اعتراض‌ها کم شده است. می‌دانم مشکلاتی وجود دارد اما امیدوارم فدراسیون محترم همکاری کند تا وی ای آر بیاید و مطمئن باشید این از نظر فرهنگی و فنی، به نفع ما خواهد شد و هر هزینه‌ای که بشود، صد برابرش را ثمر می‌دهد.

وی در مورد اینکه گفته بود کارشناسان از فضای مجازی تاثیر می‌گیرند، اظهار داشت: قابل کتمان نیست که فضای مجازی بر فوتبال ایران تأثیر می‌گذارد. در میکسدزون منظور من این نبود که کارشناسان محترم از کسی می‌ترسند یا دستور می‌گیرند و بحثم فضای مسموم مجازی بود. وگرنه دیدید که کارشناسان با استقلال کامل، نظر خود را ارائه کردند و اگر هم از حرف من ناراحت شدند، من شجاعت معذرت خواهی بدون هیچ حرف و حدیثی را دارم.

بازیکن گل‌گهر درباره شرایط فنی این تیم عنوان کرد: ما از نظر فنی جزو بهترین تیم‌های خوب لیگ هستیم و این گفته کارشناسان و به گواه آمار است. اگر آن اتفاق و کسر امتیاز رخ نمی‌داد، الان برای قهرمانی تلاش می‌کردیم. اما به هر حال چیزی که گذشته، گذشته. نگاه ما آینده است و تا همین حالا هم نتایج خوبی گرفتیم و جا دارد به آقای قلعه نویی خسته نباشید بگویم که تلاش زیادی در این فصل انجام دادند و برای من هم افتخار است که کنار ایشان باشم.

تیکدری در پایان گفت: باز هم می‌گویم که من قصد بی احترامی و تهمت نداشتم و اگر چنین برداشتی شده، شجاعت معذرت خواهی دارم. امیدوارم به زودی تکنولوژی وی ای آر به ایران بیاید تا تلاش ما و داوران، این چنین مورد بحث و جنجال قرار نگیرد.

7474