ستاره لورکوزن و هم‌تیمی آزمون: رؤیای من بازی برای بارسلوناست

ستاره لورکوزن و هم‌تیمی آزمون: رؤیای من بازی برای بارسلوناست

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره جوان و ملی‌پوش آلمانی باشگاه بایر لورکوزن فاش کرد که دوست دارد در آینده پیراهن کدام باشگاه فوتبال اروپایی را بر تن کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی، فلوریان ویرتس، هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره باشگاه بایر لورکوزن این کشور در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها درباره آینده خود و تیم‌های اروپایی به عنوان مقاصد احتمالی این بازیکن در سال‌های آتی صحبت کرده است. در همین ارتباط، این ملی‌پوش آلمانی به رسانه‌ها می‌گوید: "همیشه رؤیای بازی در باشگاه بارسلونای اسپانیا را در سر داشته‌ام و این رؤیا هرگز تغییر نکرده و هرگز نیز تغییر نخواهد کرد. خوشحال هستم زیرا هنوز شانس رسیدن به این رؤیا را دارم." 

لازم به ذکر است که این هافبک تهاجمی هجده ساله آلمانی در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا طی بیست و دو بازی که با پیراهن بایر لورکوزن به میدان مسابقه رفته است، موفق شده تا روی هفده گل تأثیر مستقیم داشته است. این بازیکن جوان و ملی‌پوش توانسته تا هفت گل به ثمر برساند و 10 پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کند. باشگاه‌های اروپایی زیادی علاقه‌مند و خواهان این بازیکن جوان آلمانی هستند و انتظار می‌رود که این بازیکن یکی از شاه‌ماهی‌های بازار نقل و انتقالات فصل تابستان آینده باشد.

9404