ترائوره به احتمال زیاد بارسلونا را در تابستان ترک می‌کند

ترائوره به احتمال زیاد بارسلونا را در تابستان ترک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره مهاجم ولورهمپتون که به صورت قرضی به بارسلونا پیوسته، احتمالاً در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو به این باشگاه انگلیسی باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تودو مرکاتو، خبرنگار این رسانه چنین گزارش می‌دهد که مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا به فعال کردن بند خرید اجباری و گزینه دائمی کردن در ارتباط با قرارداد قرضی آداما ترائوره به مبلغ معادل با رقم سی میلیون یورو تمایلی ندارد و دلیل این عدم تمایل نیز برخی مشکلات مالی و معضلات اقتصادی باشگاه کاتالانی است و البته سعی و تلاش خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا برای خرید و در اختيار گرفتن ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و باشگاه بروسیا دورتموند آلمان است که انجام این خرید، نیازمند هزینه و خرج کردن مبلغ هنگفتی می‌باشد.

با این اوصاف، ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها مخالفتی با ادامه حضور آداما ترائوره در ترکیب تیم خود در نیوکمپ ندارد. تنها در یک صورت این بازیکن در جمع شاگردان ژاوی هرناندز و عضو بازیکنان تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا باقی می‌ماند و آن حالت نیز موافقت مدیریت باشگاه انگلیسی ولورهمپتون با تکمیل پروژه جابه‌جایی و تبادل فرانسیسکو ترینکائو با آداما ترائوره است. 

اما بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی و انگلیسی، مقامات و مسئولان باشگاه ولورهمپتون انگلستان تمایلی به حضور همیشگی و دائمی کردن قرارداد خرید فرانسیسکو ترینکائو ندارند و این عدم تمایل نیز به عدم درخشش این بازیکن در همین روزهای ابتدایی حضور در این تیم انگلیسی به‌ جای آداما ترائوره می‌باشد.

لازم به ذکر است که آداما ترائوره در شش مسابقه‌ای که توانسته با پیراهن آبی و اناری رنگ بلوگرانا برای باشگاه بارسلونای اسپانیا به میدان رقابت‌ها برود، موفق شده که برای هم تیمی های خود در تیم کاتالانی چهار پاس گل ارسال کرده و در کارنامه نخستین بازی‌های خود برای این باشگاه اسپانیایی به ثبت برساند.

9404