جهانی: با هر مربی به جز نویدکیا کار کنم افسردگی می‌گیرم/ سپاهان بدشانس بود

جهانی: با هر مربی به جز نویدکیا کار کنم افسردگی می‌گیرم/ سپاهان بدشانس بود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سپاهان می‌گوید یکی از افتخاراتش همکاری با نویدکیا است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، میلاد جهانی درباره شرایطش در سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. یکی از آرزوهای قلبی‌ام این بود که به سپاهان بیایم. آن‌ها در آسیا هم بازی می‌کنند و هواداران بسیار زیادی دارند. از محرم نویدکیا و محمدرضا ساکت تشکر می‌کنم که مرا به سپاهان آوردند و به من اعتماد کردند. فرصت خوبی برای من پیش آمده است و یک سال و نیم هم با این تیم قرارداد بستم. فعلا همه چیز دارد خوب پیش می‌رود.
او درباره عملکرد سپاهان در این فصل از رقابت‌ها گفت: سپاهانی‌ها در این فصل موقعیت‌های زیادی خلق می‌کردند اما متاسفانه در بازی‌هایی که این موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شد، در نهایت متوقف می‌شدند و بد شانس بودند. امروز نسبت به گذشته از نظر روحی و روانی بازیکنان در شرایط بهتری قرار دارند و انگیزه بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. ما داریم می‌جنگیم تا بتوانیم این روند را در لیگ ادامه دهیم و در نهایت در آسیا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

هافبک سپاهان با بیان این‌که کار با محرم نویدکیا فوق‌العاده است، بیان کرد: یکی از افتخاراتم این است که با او دارم کار می‌کنم. من همیشه تعریف او را می‌شنیدم و از وقتی که به سپاهان آمدم متوجه شدم با هر مربی به جز نویدکیا کار کنم افسردگی می‌گیرم چون کار او واقعا حرف ندارد و بسیار لذت بخش است.

او درباره شرایط بدنی‌اش بیان کرد: من در بین دو نیم فصل تمرین نداشتم و لثه‌ام را جراحی کرده بودم و دارو می‌خوردم. دکتر دو هفته به من اجازه تمرین نداد و بعد از آن به دنبال رضایت نامه‌ام رفتم و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی نبودم. با این حال خیلی کار کردم و سعی کردم از نظر فیزیکی به شرایط خوبی برسم.

جهانی در پایان اضافه کرد: سپاهان در شرایط خوبی است و مهره‌های خوبی دارد. هدف ما صعود از مرحله گروهی است و سعی می‌کنیم تلاش‌مان را انجام دهیم و از گروه صعود کنیم چون هم رضایت باشگاه جلب می‌شود و هم دل هواداران را شاد می‌کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

6641