بازگشت مهاجم سابق رئال مادرید به آژاکس

بازگشت مهاجم سابق رئال مادرید به آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی - آژاکس خبر استخدام کلاس یان هونتلار مهاجم 38 ساله سابق رئال مادرید و تیم ملی هلند را اعلام کرد و بدین ترتیب هونتلار به عنوان عضو کادر استعدادیابی تا سال 2024 با تیم هلندی قرارداد بست.

به گزارش فوتبالی، هونتلار در خبری که در وبسایت آژاکس منتشر شده، گفت:"همیشه برایم اتفاقاتی که در خارج از زمین فوتبال در باشگاه ها رخ می داد، جالب بود و دوست داشتم که در این حوزه تجربه اندوزی کنم."

آژاکس پس از رسوایی اخلاقی مارک اوورمارس و اخراج وی از باشگاه، وظایف وی را بین گری همسترا و سرمربی این تیم یعنی اریک تن هاگ تقسیم کرد و در بیانیه ای اعلام کرد که از آنها حمایت خواهد کرد. در حقیقت آژاکسی ها سعی کردند که تغییرات درستی در کادر فنی خود ایجاد کنند. حالا هونتلار قرار است که به گروه استعدادیاب های باشگاه آژاکس ملحق شود و به جذب بازیکنان با استعداد توسط این تیم کمک کند.

هونتلار پس از حضور در باشگاه شالکه در تابستان گذشته از فونبال بازنشسته شد. وی تجربه شش ماه حضور در رئال مادرید را داشت و در تیم ملی هلند نیز 76 بازی داشت که آخرین بازی ملی او به سال 2015 برمی گردد که توانسته بود 42 گل ملی هم ثبت کند. هونتلار تجربه دو بار آقای گلی لیگ هلند در آژاکس در سالهای 2006 و 2008 را داشته است.

4125