اتفاقی بد برای هم‌بازی آزمون؛ فصل برای ستاره آلمانی لورکوزن به پایان رسید

اتفاقی بد برای هم‌بازی آزمون؛ فصل برای ستاره آلمانی لورکوزن به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات آلمانی، به نظر می‌رسد که آسیب‌دیدگی فلوریان ویرتس بسیار جدی و احتمالاً مربوط به پارگی رباط صلیبی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی کیکر، در جریان بازی‌های هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگای یک آلمان، تیم فوتبال بایر لورکوزن که به تازگی سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را از باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانویه گذشته به خدمت گرفته است، در خانه خود مسابقه را به حریفش تیم اف سی کلن واگذار کرد تا در دربی راین شکست خورده باشد. به نقل از وب‌سایت نشریه کیکر، فلوریان ویرتس، هافبک هجومی تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایر لورکوزن در طول این مسابقه برابر اف سی کلن دچار آسیب دیدگی گشت و ضمن ناراحتی و تحمل درد شدید و در شرایطی که دست به سر می‌کوبید، از زمین مسابقه خارج و مستقیما راهی بیمارستان شد.

آسیب‌دیدگی فلوریان ویرتس از ناحیه زانوی پای چپ رخ داد. جرمی فریمپونگ هم در طول این بازی دچار آسیب دیدگی گشت و در همان نیمه نخست مسابقه تعویض شد. مشخص نیست که آیا جراردو سیوآنه می‌تواند در بازی روز پنج‌شنبه در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا، این دو مهره کلیدی تیم خود را در اختیار داشته باشد یا خیر. پنجشنبه بایر لورکوزن در خانه خود از حریفش تیم آتالانتای ایتالیا پذیرایی می‌کند تا احتمالاً بتواند شکست سه بر دوی بازی رفت را جبران کند.

اما در شرایطی که کورسوی امیدی برای رسیدن و حضور فلوریان ویرتس به بازی پنجشنبه شب در چهارچوب لیگ اروپا برابر آتالانتا وجود داشت، اما طبق اعلام رسمی در شب گذشته و با تأیید رسمی مقامات باشگاه بایر لورکوزن، فلوریان ویرتس با مشکل آسیب دیدگی از نوع پارگی رباط صلیبی زانوی پای خود مواجه شده است. طول مدت زمان درمان و بهبودی این ستاره جوان و ملی‌پوش شیرها از این آسیب‌دیدگی مشخص نیست اما چیزی که مشخص است، این است که رقابت‌های فصل جاری برای فلوریان ویرتس به پایان رسیده است.

9404