منچستریونایتد با حضور رونالدو قهرمان لیگ برتر نخواهد شد

منچستریونایتد با حضور رونالدو قهرمان لیگ برتر نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد با یک امتیاز کمتر از آرسنال رده چهارمی که سه بازی کمتر دارد، در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.

پل مرسون معتقد  که منچستریونایتد با حضور کریستیانو رونالدو در خط‌حمله نمی تواند قهرمان لیگ برتر شود. این بازیکن پرتغالی با هت‌تریک روز شنبه مقابل تاتنهام در لیگ برتر اهمیت خود را برای شیاطین سرخ نشان داد. این بازیکن 37 ساله نقش حیاتی خود در ترکیب را به رالف رانگنیک ثابت کرد.

با این وجود، مرسون معتقد است که رونالدو به ماهیت گروهی تیم آسیب می‌زند. کارشناس انگلیسی در صحبت با اسکای اسپورتس به فوق‌ستاره پرتغالی توصیه کرد که در تابستان این باشگاه را ترک کند.

مرسون درباره رونالدو گفت: "آیا فکر می‌کنم او (کریستیانو رونالدو) فصل آینده همچنان باید در این باشگاه باشد؟ نه، مطلقاً نه. اگر او هنوز در منچستریونایتد باشد، تعجب می‌کنم. فکر نمی‌کنم سرمربی بعدی منچستریونایتد با این موضوع کنار بیاید. اگر می‌خواهید در لیگ برتر قهرمان شوید، با این شرایط محقق نخواهد شد. به‌اعتقاد من اوله گونار سولسشر منفعل بود. فکر می‌کنم رالف رانگنیک نیز برای برآمدن از پس این ماموریت ضعیف‌است. سرمربی بعدی باید تا حد زیادی شجاعت داشته‌باشد. به‌نظر من شما با یک بازیکن 37 ساله در خط حمله قهرمان لیگ نمی‌شوید."

مرسون در ادامه مدعی شد که رونالدو مانع از خروجی هم‌تیمی‌هایش شده است. بازیکن سابق آرسنال افزود: "نکته نگران‌کننده برای منچستریونایتد این است که او بهترین بازیکن و بهترین گلزن آنهاست. شما نمی توانید بگویید که او موفق نبوده است. منچستریونایتد باید فاتح جام‌ها باشد، نه خالق اعداد و ارقام و در تلاش برای کسب رتبه چهارم. او شاید وظیفه خود را انجام داده‌است، اما انجام وظایفش کمکی به سایر بازیکنان نکرده‌است. ممکن است احمقانه به نظر برسد زیرا او خوب کار کرده است، اما این بدان معناست که عملکرد سایر بازیکنان خوب نبوده‌است."

9719