گزارش‌روز؛ بررسی آخرین گزینه‌های نقل و انتقالاتی پیرامون بایرن‌مونیخ

گزارش‌روز؛ بررسی آخرین گزینه‌های نقل و انتقالاتی پیرامون بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به خروجی‌های باواریایی‌ها در فصل تابستان نام بازیکنان مختلفی به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه شنیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرنگاران رسانه TZ آلمان، بایرن مونیخ برای پست دفاع کناری سمت راست به دنبال نصیر مزروئی می‌باشد. این بازیکن بیست و چهار ساله باشگاه آژاکس آمستردام هلند مناسب سیستم سه دفاعه یولیان ناگلزمان می‌باشد. از بارسلونا، بروسیا دورتموند و آث میلان به عنوان دیگر مشتریان مزروئی نام برده می‌شود. گراونبرخ دیگر بازیکن آژاکس است که مد نظر سران بایرن مونیخ قرار دارد.

دیگر مدافع کناری سمت راست مد نظر سران مونیخی‌ها، دیجد اسپنس از میدلزبورو انگلیس است که در حال حاضر به صورت قرضی در ناتینگهام فارست حضور دارد. این بازیکن بیست و یک ساله اخیرا نظر سران بایرن مونیخ را جلب کرده و اگر عملکردش به همین شکل باقی بماند، به یکی از اهداف بایرن مونیخ تبدیل خواهد شد. بروسیا دورتموند و لایپزیش از بوندسلیگا و تاتنهام و آرسنال از انگلیس نیز مشتریان دیگر اسپنس هستند.

اما طبق گزارش خبرنگار نشریه کیکر آلمان، در پست دروازه باواریایی ها به عنوان دروازه‌بان ذخیره به دنبال اشتفان اورتگا از آرمینیا بیله فیلد هستند. اورتگا قراردادش در تابستان با بیله فلد به پایان می‌رسد و باشگاه به دنبال ارائه قرارداد چهار ساله به این بازیکن می‌باشد. بایرن مونیخ نیز در این بین مجدداً تماس‌هایی با ایجنت اورتگا برقرار کرده تا او را مجاب به حضور در مونیخ نماید. در این صورت، اولرایش در تابستان بایرن مونیخ را ترک می‌کند.

همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا مدعی شده که سه باشگاه بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا به دقت و از نزدیک شرایط فلوریان ویرتس از بایر لورکوزن را دنبال می‌کردند. پدیده بایر لورکوزن که یکی از با استعدادترین بازیکنان جوان دنیای فوتبال امروز محسوب می‌شود، متاسفانه در روزهای اخیر دچار پارگی رباط صلیبی زانوی پای خود شد؛ اما این موضوع هم تأثیری بر علاقه‌مندان و مشتریان این ستاره جوان نگذاشته و تنها شاید پروژه انتقالاتی آن‌ها در این مورد را کمی به تأخیر انداخته باشد. با این حال، هنوز اقدامی از سوی هیچ کدام از باشگاه‌های خواهان این ستاره آلمانی صورت نگرفته زیرا بایر لورکوزن برنامه‌ای برای فروش فلوریان ویرتس در فصل تابستان 2022 میلادی ندارد.

9404