سه امتیاز نفت مسجد سلیمان مدیون محسن‌زاده

سه امتیاز نفت مسجد سلیمان مدیون محسن‌زاده

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان نفتی‌ها نقش تاثیرگذاری در برتری شاگردان رضا مهاجری مقابل ذوب آهن داشت.

به گزارش فوتبالی، نفت مسجد سلیمان در حالی موفق به شکست یک بر صفر ذوب آهن شد که علی محسن‌زاده دروازه‌بان این تیم به تنهایی مانع فروریختن دروازه تیمش و گلزنی ذوبی‌ها شد. البته گل نفت مسجدسلیمان آفساید بود اما کمک داور آن را ندید تا تیم شهر مسجد سلیمان سه امتیاز حساس از اصفهان به مسجدسلیمان ببرد.

علی محسن‌زاده در این بازی 4 سیو بسیار خوب داشت و به تنهایی با یک کلین‌شیت ارزشمند تیمش را به سوی کسب امتیاز هدایت کرد تا از دید یک سایت معتبر آماری، او بهترین بازیکن بازی دیشب باشد.

محسن‌زاده که سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، دروازه‌بان باتجربه‌ای است و می تواند در ادامه مسابقات نقش تعیین کننده‌ای در نتایج نفتی‌ها و همچنین دروازه تیمش ایفا کند. نفت مسجدسلیمان یکی از حریفان استقلال در 6 هفته پایانی است که شاگردان مهاجری به امتیاز آن بازی مانند آبی‌ها نیاز مبرم خواهند داشت.

برد نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن که با درخشش محسن‌زاده به دست آمد، به طور حتم باعث می شود تا شاگردان رضا مهاجری در 6 هفته باقی مانده با امیدواری بیشتری به مصاف حریفان بروند و در نهایت مانند فصل گذشته ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کنند.

7655