مریدی: الغرافه اتوبوسی دفاع می‌کرد/ استراماچونی و شاگردانش از این تساوی خوشحال هستند

مریدی: الغرافه اتوبوسی دفاع می‌کرد/ استراماچونی و شاگردانش از این تساوی خوشحال هستند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: تیم الغرافه قطر از کسب تساوی مقابل ما خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، سینا مریدی در خصوص دیدار شب گذشته تیم فولاد برابر الغرافه، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی است اما آنالیز خوبی را کادرفنی از تیم حریف به ما داده بود و شناخت کاملی از آن‌ها داشتیم. تیم ما خوب بازی کرد اما در زدن ضربات آخر بی‌‌دقت بودیم. چند موقعیت خراب کردیم‌ و نتوانستیم در بازی یکطرفه به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: الغرافه خوش شانس بود و حتی در یک صحنه توپ ما به تیرک دروازه‌شان اصابت کرد. فکر می‌کنم از این تساوی بسیار خوشحال باشند. البته ناگفته نماند دروازه‌بان حریف هم عملکرد خوبی داشت. تیم الغرافه در اکثر اوقات مسابقه ۱۱ نفره در زمین خودش بود و اتوبوسی دفاع می‌کرد که این عملکرد برای ما عجیب بود.

مریدی تصریح کرد: اگر به آمار مسابقه مراجعه کنید متوجه خواهید شد که فولاد تیم برتر زمین بود. ۱۵ بار به سمت دروازه حریف ضربه زدیم و اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، عادلانه این بود که با اختلاف ۲-۳ گل پیروز می‌شدیم.

هافبک فولاد گفت: این بازی به پایان رسید و اکنون فقط به فکر بازی بعدی برابر شباب الاهلی هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. باید با تمرکز کامل به مصاف تیم اماراتی برویم و بتوانیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم. فکر می‌کنم که هواداران از عملکرد ما در دیدار نخست راضی باشند. از آن‌ها می‌خواهم برای موفقیت فولاد دعا کنند و انرژی مثبت برای ما بفرستند. ان‌شاالله در دیدارهای بعدی نتایج بهتری خواهیم‌ گرفت.

۴۱۵۴